Atentie!Scene care pot afecta emotional
(Chiar nu glumesc fratilor)
Cei doi bruneti stateau la masa din bucatarie ,era deja trecut de miezul noptii.Yesung era obosit ochii aproape inchizandui-se dar , Chen ne lasandu-l sa mearga la culcare.
-Hyung ,acum pot sa merg la somn? Intreaba micutul privindu-l pe barbatul care avea ochii rosi de la alcoolul si narcoticele pe care le consumase.
-Ti-am spus sa faci ceva si asa vei face sa inteles?intreaba barbatul mai in varsta agresiv dand cu punmul in masa ,speriindul pe baietel.
Yesung era speriat ,niciodata nu vazuse un om atat de beat si niciodata nu ar fi crezut ca Chen ar fi in stare de asa ceva ,intotdeauna se comportase atat de frumos cu el iar acum il ingrozea ,mici lacrimi aparand in ochi baiatului.
-Ridica-te!RIDICA-TE CAND ITI SPUN CURVA!urla barbatul atunci cand vede ca baiatul nu reactioneaza in niciun fel decat plange .
Se ridica de la masa nervos prinzandu-i maxilarul baiatului strangandu-l cu putere ,facamdu-l sa geama de durere.Ii prinse mana cu forta tragandu-l pana la etaj in ciuda tuturor protestelor baiatului care incerca sa se smuceasca din mainile sale.
-Chen ,te rog nu .....suspina baiatul cand este trantit pe pat .
A vrut sa il impinga dar mainile iau fost prinse ca mai apoi sa prineasca o palma peste fata sa alba.Gatul ii era muscat cu putere tricul de pe el fiind deja rupt.Toate acele atingeri il dezgustau , felul agresiv al barbatului de al atinge era oribil ,corpul ii tremura iar inima ii salta din piept.
-Kai....a murmurat acesta incet in speranta de a-si vedea fratele ,sau tatii intrand pe aceea usa pentru al salva ,dar nu se intampla absolut nimic .
-CUM INDRAZNESTI CURVA?SA II SPUI NUMELE CAND ESTI CU MINE?CE ERA EL SI EU NU AM?urla Chen nervos strangandu-i gatul cu putere lundui incet aerul baiatului ,taindu-i respiratia.
-Nhggh....vru sa spuna ceva dar deja incepea sa traga disperat aer ,fata facandui-se rosie .
Cand ia dat brisc drumul a tras aer in piept cu forta respirand intrerupt .
Mai bine ma omara .gandi baiatul lacrimile scurgandu-se pe fata sa inocenta.
___________________________________________
Y/N :Inima mea sa rupt cand am scris asta😓😫💔 dar ....Cum vi se pare pana aici?
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...