-Chanyeol-hyung de ce nu mergem o data acesta?intreaba Yesung exasperat ,de trei ore merge in continuu prin mall iar Chanyeol si Baekhyun nu dadeau semne ca se vor opri prea curand.-Pentru ca Baekhyun inca nu sa hotarat ce sa isi cumpere.spune acesta aratand spre roscatul ce intra dintr-un magazin in altul.
-Dar imi e dor de Kai...se bosumflase Kai spre amuzul barbatului inalt de langa el.
...........
.....
...
..
.-Deci e totul gata?intreaba argintiul coborand la parter.Ma sunat Chanyeol so a zis ca in 15 minute sunt aici!spune incantat.
-Da totul e ok,toata lumea e in curte ,haide si tu.spune Suho facandui semn spre curtea din spatele vilei.
Chanyeol si Baekhyun intrara in casa cu brunetul pe urmele lor,amundoi aveau dureri de cap din cauza baiatului care ii stresasera tot drumul.
-De ce e asa....vru sa zica Yesung dar fu luat prin surprindere cand toata lumea tipase speriidul,mici lacrimi aparand in ochii lui.
-Pui,nu plange .spune Taemin zambind venind strangandu-si copilul in brate.
-D-dar v-voi....se balbaie acesta incepand sa planga dea binelea cand Taemin si Heechul il imbratiseaza strans.
-Sung ,nu plage stii ca nu imi place sa te vad plangand.spube Kai aparand in camera .
-Hyungie!tipa acesta iesind din imbratisarea parintilor sai sarindui argintiului in brate strangandul cu putere suspinand.
-Acum ca am si plas ne-am si bucurat ce ar fi sa ne si distram.spune Sehun deschizand o sticla de sampanie.
Brunetul se daduse jos din bratele argintiului care ii dadusera cu greu drumul,se duse spre Sehun privindul cu ochii mari ,Sehun il privii intrebator .
-Hyung azi fac 16 ani,am si eu voie sa beau?intreaba acesta inocent facandul pe saten sa rada.
-Normal ca ....
-Nu .intrerupe Kai ,acesta bosumflanduse .Merse spre el prinzanrui talia mica tragandul pana in curtea din spate unde erai toti,muzica bubuind in boxe.
Cand o melodie lenta a inceput Taemin si Heechul plecasera de langa cei doi,dansend langa alte cupluri.Yesung se legana incet pe ritmul muzicii ,cand mainile mari ale lui Kai au ajuns pe talia lui strangando usor ,brunetul tresearind usor.
Se miscau amundoi pe ritmul muzicii,ne realizand cand seara trecuse ,era ora patru dimineata majoritatea plecasera iar cine nu plecase era in camerele de oaspeti dormind bustean.
Cei doi intrara in camera lui Kai inchizand in urma lor .Argintiul il lipii pe micutul brunet de usa din spatele lui prinzandui buzele intrun sarut pasional,micutul tresarii prinzandu-se de umerii hyungului sau cat timp acesta adancea sarutul.O multime de de sentimente il coplesira pe brunet ,inmuinduse precum o plastilina usor de manevrat in mainile barbatului care il saruta cu atata pasiune.
Mereu il placise pe Kai dar acum isi dadea cu adevarat seama cat de mult il iubea ,fiecare atingere si sarutare il facea si mai sensibil si mai indragostit.Era prima lui iubire.De cand se intamplase acel incident brunetul nu mai suportase orice atinger,dar acum totul era diferit nu simtea teama si nici durerea pe care o simtise atunci ,acu cand argintiul incepuse sa ii sarute bland gatul alb ca de portelan cateva sunete inabusite scapandui printre buzele rosiatice din cauza saruturilor.
-E timpul petru surpriza ta pisoi.ii sopteste argintiul la ureche muscandui usor lobul urechii.
_____________________________________________
B:Deci in primul rand imi pare ata de rau ca nu am mai postat si sper sa ma iertati pentru asta.
Sper ca cu acest capitol sa ma revansez.🖤🖤🖤
P.S:Ce credeti ca va urma?
Si ce parere aveti de noua coperta?
CITEȘTI
Eclipse
RomantikKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...