Volumul 2

41 18 4
                                    

                                 Prolog





          -Kai ,haide mi-ai promis....spune brunetul pe un ton plangacios.

       -Yesung,ti-am mai zis ca nu te duc in club,mai ales imbracat asa!raspunde argintiul de pe canapea aratand spre vestimentatia fratiorului sau care consta intr-o pereche de pantaloni de piele negri mult prea mulati si un maieut care nu acoperea prea mult.

       -Dar sunt hainele alese de Taehyung,ne asortam.spune Yesung lingusindu-se pe langa fratele sau.

        -Bine,fie dar vin si eu .spune Kai ridicandu-se si lundu-si cheile.pana la urma esti inca mic.

        -Ba nu,am aproape 16 ani iar tata zis ca pot sa ma duc .spune acesta cand se urca in masina imbufnat.

       -Tot mic esti iar eu trebuie sa te supraveghez si punct.spune acesta calmandu-se instant cand brunetul ii sarutase obrazul.

        De cand Yaesung a aparut Kai a devenit mult prea protector si posesiv ,cand Taemin si Heechul nu era pe acasa Kai era mereu acolo , chiar daca argintiul trebuia sa se abtina de la multe lucruri ,nu voia sa isi sperie fratiorul il iubea ca pe ochii din cap si spera la unele lucruri ,cu toate ca stia ca era imposibil  sa fie mai mult decat frati.






____________________________________________

Y/N:Bun,deci stiu ca am intarziat si chiar imi pare rau,dar am avut un eveniment important care mi-a luat tot timpul deci nu am putut scrie ,iar cand chiar am avut timp am fost extrem de nervoasa deoarece sa ivit o problema cu aceasta carte daca vreti sa stiti ce intrati ,,Problemele de pe wattpad" ca sa vedeti.

     Dar pana la urma am scris prologul volumului 2.

P.S: La media este Yesung🖤🖤

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum