E

28 9 2
                                    

(Capitol specialllll)

Taemin sa trantit obosit pe pat macinat de ganduri,se simtea vinovat,isi iubea atat de mult copilul si tot ce se intamplase fix sub nasul sau la dat peste cap.Ca mai apoi sa afle ca puisorul sau ar punea avea o presupusa relatie cu Kai il baga in ceata si mai mult.

El si Kai se imprietenisera si incepusera sa comunice din ce in ce mai muot atunci cand Yesung aparuse in viata lor si usor usor se atasasera unul de altul chiar daca nu sio spuneau ,erau prieteni buni si chiar de acea isi facea griji stia ce ii putea pielea argintiului.

-Am ajuns.auzise o voce ce venea din spre usa.Isi ridica privirea vazandul pe Heechul care isi dadea usor geaca jos.Plecase acum patru ore impreuna cu Kai imediat dupa ce micul bunet adormise,niciunul nu ii spuse unde pleaca sau ce se va intampla asa ca isi facuse cateva griji.

-Heechul....ce naiba ai patit la buza...spuse acesta sarind imediat din pat atunci cand vazu buza brunetului care sangera usor.

Se apropie de el punandui mana pe obraz privindul cu atentie.Trecusera trei ani de cand erau impreuna iar sentimentele lor nu
se schimbasera.

-Nu conteaza ,sunt bine,doar ca acum vreau niste atentie de la tine....spuse brunetul lasand un ranzet larg la vedere dand sa isi sarute sotul dar acesta isi intoarse fata buzele lui ajungand pe obrazul lui .

-Ba contea....vru acesta sa spuna dar fu intrerupt de buzele barbatului care se zdrobira de ale sale.

Movuliul se lasa pana la urma pagubas raspunzand sarutului care devenea din ce in ce mai pasional.Brunetul isi cobora mainile pe talia movuliului conducandul cu grija spre patul imens din mijlocul camerei.

-Te iubesc atat de mult .spuse brunetul in timp ce ii saruta gatul alb movuliului,acesta scotand cateva gemete infundate.

-Si eu te iubesc...spuse acesta lasand gemete stinse sa ii paraseasca gura.




_____________________________________________

B:Heemin sau intors ,doamne ce dor mi a fost de eiii!!!!

~acest capitol ar fi trebui postat mai devreme doar ca ma batut lenea garv si am zis ca daca tot e vineri de ce nu?

~cred ca duminica voi posta un nou capitol la LOVE (era si cazul) ce ship ati propune sa fie in capitol?

💓💜💜💜💜💜


EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum