E

37 16 2
                                    

           Trecuse ceva timp de cand Taemin si Heechul erau intr-o relatie stabila ,pe zi ce trecea iubirea lor crestea si mai mult.Seara blondul era in camera sa si a brunetului incercand sa isi gaseasca ceva potrivit de imbracat ,avea intalnire cu Heechul si nu avea nici cea mai mica idee de vestimentatie.


            Ofteza privind ceasul apoi scoate o pereche de pantaloni negri mulati si o camasa visinie dintr-un material fin imbracandu-se in graba coborand afara unde soferul trimis de Heechul il astepta.



          -Buna seara domnule!spune acesta politicos deschizandu-i usa blondului.


        -Buna seara!

           Cand masina sa oprit in fata unui hotel imens baiatul cobora rapid dorul sau fata de brunet fiind unul imens.Intra inauntrul cladirii vazudu-si iubitul cum il astepta,fuge spre el si ii sare in barte strangandu-l cu putere.

     

              -Hyungie ,mia fost atat de dor de tine!spune acesta privindul pe barbat.

 

          -Si mie de tine ,iubire.spune brunetul sarutandul tarndru pe baiatul mai mic.Haide sa mergem ,masa noastra e pregatita.spune conducandu-l la un separeu unde incaperea era luminata doar de lumanari.


             Dupa cina,blondul statea langa arbat sarutandu-i incontinuu obrazul,cand Heechul se ridica si se aseaza in genunchi in fata blondului il face pe Taemin sa se blocheze.


          -De cand m-am indragostit de tine in adolescenta si pana acum nu ma puteam inchipui cu altcineva ,cand adormeam te aveam in minte iar cand ma trezeam era la fel,acum dupa mult timp nu mai vreau sa iti dau drmul deoarece viata mea nu are sens fara tine ,pana acum am fost ratacit pe un drum greu iar acum tu mai adus pe drumul cel bun,asa ca Lee Taemin imi faci onorea de a te casatori cu mine?intreaba brunetul cu speranta in glas facandul pe Taemin sa lacrimeze.



       -Nici eu nu imi vad viata fara tine ,asa ca DA!spune blondul sarutandul pe barbat pasional.

        -In  seara asta m-ai facut cel mai fericit om de pe pamant ,Kim Taemin!spune brunetul mangaindu-i fata sotului sau.





_____________________________________________

N/Y:DECI NU POT SA CRED CA A VENIT SI ACEST CAPITOL ,DOAMNE CE FERICITA SUNTTTT!Acum mai urmeaza 3 capitole speciale si volumul doi pe care de abia il astept!

P.S:Si imi pare rau ca am intarziat atag de mult cu acesta capitol, ❤❤❤❤

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum