-Si ma rog ce treaba aveti ,de acest frumusel nu poate sa stea?intreaba un baiat brunet extrem de inalt.
-O treaba importanta,trebuie sa ii arat surorii mele orasul.spune blondul intrand in jocul celor doi.
-Oh,daca vreti ma ocup eu de asta .spune Lay mergand spre satena ,ca mai apoi sa o ia de mana si sa o tarasca afara .
-Si de ce ma rog esti curios Chanyeol ?intreaba Baekhyun cu gelozie in glas.-Curiozitatea,iubire .spune Chanyeol plecand dupa micutul roscat.
-Haide Taemin.spune Heechul nervos tragandu-l pe acesta in sus pe scari.De ce mereu Taemin atragea atata atentie ,nimeni inafara de el nu avea voie sa il priveasca ,isi urla acesta in mintea lui.
Flashback.
Brunetul il priveste lung ,ca mai apoi sa scanceasca de durere.
-Imi pare rau ,hyung,dar de ce l-ai batut ?intreaba Taemin contiinund sa ii ingrijasca rana .
-Sau luat de tine,chiar voiai sa stau si sa privesc?intreaba acesta nervos.
End flashback.
Era de abia in clasa a 11 cand Heechul isi dadu-se seama de adevarata lui orientare,dar nu putea sa zica nimic deoarece Taemin era prea mic si nu voia sa il sperie asa ca a tacut si a trebuit sa suporte.
Atunci cand blondul suferea el era umarul pe care acesta plangea si ii asculta toate secretele ,dar atunci cand Taemin i-a prezentat iubitul sau ,acesta a suferit enorm asa ca dupa terminarea facultatii si preierea firmei familiei acesta a simtit ca trebuie sa ia niste distanta pentru a-si limpezi gandurile si a plecat in America ,dar din nou furtuna de sentimente la lovit din plin.
________________________________________
N/Y:Deci ma gandean sa fac un capitol special cu Mina si Lay ,ce parere aveti?Si cum vi-se pare aceasta carte?❤❤❤
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...