N

33 13 9
                                    

                               Kai pov.

       Stateam in pat strangandu-l pe micutul meu la piept , o sa io platesc celui care a intraznit sa il atinga ,nimeni,dar nimeni nu are voie sa puna mana pe el in afara de mine.Si a ridicat capul privindu-ma cu acei ochii mici si puri,facandu-mi inima mea sa bata mai repede.Cum puteam sa fiu atat de indragostit de un baiat mult mai mic ca mine,care pe de asupra mai era si fratele meu,nu chiar fratele meu de sange dar totusi...Ra un sentiment atat de ciudat deoarece pentru prima datat in viata mea iubem pe cinva atat de mult.

      -Yesung ,iubirea mea mica ,cine ti-a facut asta?intreb eu ,a tresarit brunsc afundandu-si din nou capul in pieptul meu.

       Mam ridicat stand drept ,i-am prins talia ridicandu-l punandu-l in poala mea.

       -Te rog frumos, spune-mi si promit ca nu se va mai repeta.acesta ma privise adanc in ochii suspinand .

    -Nu o sa ma grezi daca iti spun.a zis atat de incet incat de abia l-am auzit.

     -Ba da ,nu as avea de ce sa nu te cred.am spus managaindu-i bland obrazul rosu ,i-am privit atent buzele care erau usor inter-deschise,erau rosii si usor unflate,pareau atat de dulci,intr-un impuls mi-am lipit buzele de ale sale si asa cum credeam erau dulci ,aveau gust de ciocolata.

       I-am muscat buza acesta scancind,imi prinsese umeri cu scopul de a ma impinge dar atunci cand am adancit si mai muot sarut acesta de lasa moale permitandu-mi sa adancesc sarutul.

       -Chen....spune acesta cand am rupt sarutul el respirand intretupt,am ridicat din spranceana intrebator.

      -Poftim?intreb eu derutat.

       -Mai intrebat cine mi-a f-facut a-acel lucru o-oribil ....a continuat iar atunci in capul meu sa aprins un beculet,eu am avut incredere iar eo a facut asta,o sa il termin.

___________________________________________

B:Deci  purple_diamond86 ti-am spus ca o sa incerc sa postez mai devreme ,deci uite noul capitol.😁

Alecsyzzz nu ma omora pls😇

P.S :Va multumesc  :  nuvreaumila , jsjrjvjlife pentru voturile voastre.❤    

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum