Yesung intra in clasa linistit lanadu-si ghiozdanul pe banca zambindu-i simpatic lui Yungjae care ii facu cu mana bucuros.
-Neata!spune blondul fericit ridicandu-se si el in picioare.
-Neata, ma duc pana la baie poti avea grija sa imi duci si mie ruxacul afara ?intreaba brunetul .
-Sigur ne vedem afara.spune blondul cand brunetul pleca linistit spre baia din capatul coridorului.
-Sung , chiar iti place sa fi o curvulita mica nu-i asa?intreaba un baiat saten care fuma in baie cu inca o persoana.
-La ce te referi Leetuk?intreaba acesta mergand inspre o chiuveta spalandu-si mainile.
-La hainele tale pisicuta ,bineinteles!exclama satenul apropiindu-se incet de baiat facandu-l pe acesta sa se simta incoltit.Bulgii astia sunt mult prea mulati,iar hanoracul asta este extrem de scurt,ciar vrei atat de tare atentia mea?intreaba acesta ranjind prinzandu-i talia baiatului.
Yesung il impinse vrand sa fuga din baie dar nu avu timp sa faca vreo miscare deoarece Leetuk il lipi brutal de perete.Brunetul se simtea atat de dezgutat de atingerea acelei persoane ,cu cat mainile acelea urca pe talia sa ,acesta isi amintea de mainile reci ale lui Kai pe pielea sa atunci cand se ghemuia in bratele argintiului, atingerea acelui barbat nu era ca cea a fratelui sau,era oribila.
-Oh,nu mai fi asa o pisica fricoasa si stai potolit curva!urla baiatul dundu-i o palma ca mai apoi sa ii muste gatul brutal.
Brunetul vru sa tipe dar gura ii era acoperita ochii sai inlacrimati fiind indreptati spre usa ,facandu-se mari in intrarea in incapre se deschise .....
_____________________________________________
Y/N:Deci din nou am intarziat cu capitolul iar asta nu imi place de loc ,dar chor incerc sa postez mai des asa ca sorry.
P.S:Cine credeti ca va intra in baie?🖤🖤🖤
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...