Kai iesise ca o furtuna din casa ,avea maxilarul incordat si pumni stransi ,avea sa isi razbune puiul.Yesung dormea dus atunci cand el plecase asa ca nu il simti cand iesi pe usa,mai ales dupa acel sarut era si mai confuz.Argintiul isi scoase telefonul apelandu-l pe Suho.
-Da?raspumese imediat barbatul intrebator.
-Suho,suna baietii ,mai ales pe Chen ne intalnim toti in clubul lui Xiumin ,ai grija sa fie gol.spune acesta inchizand telefonul fara al lasa pe celalalt sa mai spuna ceva.
Urcase in masina ,calcand acceleratia iar in mai putin de zece minute ,era in fata clubului ,BS&T.Sangele ii fierbea in vene iar bratele ise incordau .Incerca sa fie cat mai calm dar ii era extrem de greu,Deschise usile dandile de pereti,inauntru la o masa imensa stateau toti baietii ,inclusiv Chen razand de parca nimic nu se intamplase.
-Hei ,Kai ce mai.....bunetul vru sa spuna dar fusese intrerupt atunci cand Kai rasturnase masa la care baietii stateau ,inficandu-se in gatul barbatului strangandu-l cu putere.
-Kai ,ce dracu faci?tipa Xiumin vrand sa il traga impreuna cu Baekhyun de pe brunet dar acesta ii mai daduse un pumn privindu-l cu scarba.
-Chiar vreti sa va zic ce fac?O sa va zic!!Chestia asta de aici ,mi-a violat fratele.urla acesta de parca ar fi nebun mai dandui un pumn lui Chen punandu-l la pamant.
Toti ceilalti ramasesera socati,toti tineau la Yesung ca la fratele lor mai mic iar asta intrecea orice limita.
-Cine tia dat tie dreptul sa te atingi de el,sa ii iei virginitatea ,e doar un baietel !urla dandu-i un picior in burta facandu-l sa scuipe sange.
-Daca nu o faceam eu ,o faceai tu si m-am saturat sa pierd mereu in fata ta,mai intai D.O apoi Xiumin , de data asta nu am pierdut ,si vreo sa iti zic ceva?Nu regret nimic,imi aduc aminte la perfectie fiecare planset si suspin ,chiar si acea pilele alba ,mi-o adic aminte la perfectie.spune brunetul printre gafaieli aruncand un zambet meschin.
-Esti mort !!!urla argintiul pierzandu-si cumpatul scotand un pistol din geaca indreptandul spre fostul sau prieten.
- Nu ,nu mertita!spune Sehun impingandu-l pe barbat in spate ,Chanyeol lundu-i pistolul rapid din mana.
-Mergem pana afara sa te calmezi ,o vom rezolva noi!Baekhyun,tu esti seful cat lipsim noi.spune Suho iesind din club imreuna cu Chanyeol ,Sehun si Kai care ameninta la fiecare pas dand sa se intoarca dar baietii il opreau ,se indepartasera de locul unde acum brunetul zacea pe podea plin de sange sub ochii derutati ai celorlalti.
____________________________________________
B:Am intarziat cu acesta capitol ,rau de tot ,dar purple_diamond86 ti-am spus ca o sa il pun in seara asta deci iata-l.❤❤
P.S:Alecsyzzz nu ma omor te rog,am fost blanda sa stii.😁😂❤❤
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...