(Atentie scene care pot creste glicemia)
Yesung pov.
Eram intins in pat strangand in brate o perna.Imi simteam fata arzand , Kai chiar ma sarutase cea ce ma soca,pana la urma era fratele meu mai mare.
Dar cand brusc in fata mea a aparut fata lui Chen ,lacrimile au aparut pe fata mea fara sa vreau,avusesem incredere in el iar el imi facuse acel lucru oribil....Trebuia sa il ascult pe hyung.
Am inceput sa plang mai tare suspinand si respirand greu.Tata si tati erau plecati,iar acum chiar regretam deoarece aveam disperata nevie de ei ....
Cand usa se deschise am tresarit brusc,in fata mea aparand Kai,avea ochiul vanat si usor umflat,m-am ridicat rapid din pat mergand spre el punandu-mi mainile pe fata lui perfecta fara cusur.El isi puse palmele mari peste ale mele zambindu-mi usor iar,inima mea tresari ,pentru moment crezand ca imi va exploda.
De fiecare data cand imi zambea imi facea ziua mai buna,de cate ori ma lua in brate ma simteam ciudat dar atunci cand ma sarutase am simtit o senzatie stranie,de parca ma pierdeam in spatiu si uitam de toate ,chiar daca fusese primul meu sarit nu putea fii unul mai frumos.
Am simtit cum mainile sale au coborat pe talia mea cea ce ma trezit rapid din gandurile mele.L-am privit pret de cateva secunde atingandu-i usor ochiul umflat ...
-Hyung,ce ai patit?l-am intrebat incet acesta lundu-mi mana si sarutandu-mi-o,facandu-ma sa rosesc puternic.Cand era impreuna cu Kyungsoo nu facea niciodata gesturi romantice,cea ce mi-se parea ciudat.
-Nimic ,haide sa nu ne gandim la asta si sa facem ceve,orice !spuse acesta incet afundandu-si capul in scobitira dintre umarul si gatul meu,aerul cald sufalt facandu-mi pielea de gaina.
Cand buzele sale au luat contact cu pielea gatului meu ,mi-am lasat capul pe spate,saruturile sale alinand urmele vinetii de pe gatul meu ,pe care le uram cu desavarsire.Incepuse sa imi muste lent gatul sarutandu-l si trecandu-si limba peste urme,facandu-ma sa scot un mic geamat.Iar atunci cand muscase cu putere am scos un murmur,acesta dandu-se brusc in spate.
-Imi pare rau ,iubirea mica,dar de acum tu esti al meu si toata lumea trebuie sa stie asta! mi-a spus strangamdu-ma in brate ,inima mea nu prea mai poate rezista ,cred ca m-am indragostit de el ....
____________________________________________
B:Din nou am cam intarziat cu acest capitol dar a aparut , eu una am facut naibii diabet cat am scris asta.😂
P.S:Cum vi-se pare ca scriu la persoana I ,mie nu prea mi-a placut cum a iesit.
❤❤❤❤
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...