-Cum sa faci asa ceva Kai,e doar un copil!spune Taemin nervos trecansu-si agitat mainile prin par.De abia se intorsese dintr-un turneu lung si spera sa petreaca putin timp cu familia lui linistit dar ,chiar atunci afla de tot ce se intampla in lipsa lui scurta.
-Taemin lasa-ma sa explic!spune Kai exsasperat.
-Ce sa imi explici,ca erai in pat sarutandu-te cu fratele tau de 15 ani? Intraba movuliul ironic privindu-si sotul care parea pierdut in gandurile lui.
-Baby,haide sa ne calmam si sa discutam rational.spune Heechul mergand pana in spatele sotului sau punandu-si mainile pe umeri sai facandu-l pe movuliu sa ofeteze exasperat.
-Kai nu am nimic impotriva faptului ca esti gay sau ca Yesung ar fi ,chiar ar fi ciudat tinand cont de mariajul meu si al tatalui tau dar,Yesung e prea mic pentru astfel de lucruri,e inca copil si nu vreau sa sufere pentru ca stiu si eu cum e si cum esti tu.spuse Taemin privindu-l pe argintiul care facise ochii mari.
-Si ma rog ce vrei sa spui ca eu l-as ranii pe Yesung?Altii lau ranit deja si niciunul nu v-ati dat seama,felul in care ma comport cu el il face sa fie mai bine. Spuse barbatul revoltat facand aluzie la trauma baiatului.
-Cum adica ,ce sa intamplat cat eu am fost plecat?Parca oto spusesem sa ma anunti daca se intampla ceva .raspunse Taemin ridicand usor vocea dar o lasa mai moale cand simtii bratele lui Heechul care ii strangeau bland talia.
-Sung a fost.....violat ,ok?Cum puteam sa iti asta daca dupa luai o decizie pripita si pateai si ti ceva cat Heechul nu era cu tine,m-am ocupat eu de asta si inca incerc sa il fac pe Yesung sa nu ii mai fie frica de persoane. Spuse Kai lasandu-se pe vine lundu-si fata in palme lasand un oftat sa ii scape printre buzele rozalii.
-P-poftim?Cum adica ?Si chiar nu mai sunat ,cum ai putut sa faci asta ,baietelul meu avea nevoie de mine si tu ai preferat sa ma minti!urla Taemin disperat numai gandindu-se prin ce cosmar trecuse raza lui de soare,care risca sa isi piarda din stralucire curand.
-Nu te-am mintit doar ca Yesung nu vrea sa ia contact cu alte persoane inafara de mine!
-Cand sa intamplat asta?intreba Heechul pe fata lui citindu-se furie pura.
-Cand Taemin la luat de la Chen,cainele ala e vinovatul!spuse Kai cu glas amar.
-Totul s-a intamplat sub nasul meu iar eu nu am stiut....cat de prost am putut fi!spuse Taemin o lacrima scurgandu-se pe obrazul sau palid ,vinovatia incepea sa il manance din ce in ce mai mult iar imagini groaznice sa apara in mintea lui.-Tati nu plange nu e vina ta!Movuluiu trasari cand simtii bratele fiului sau strangandul incet in glasul lui simtindu-se repede ca micutul plangea.
-Sung de cand stai acolo? Intraba movuliul stangandu-si fiul la piept.
-Destul cat sa aid ceva.....Va rog nu va suparati pe Kai-hyung....spuse acesta incepand sa planga si mai tare.Eu chiar il iunesc tati!spuse Yesung lasandu-i pe toti cu gura larg cascata.
-Nu ne vom supara puiule ,daca tu vei fi fericit.spuse Taemin mangaindu-i parul negru si usor carliontat .Kai il privii pe baiat cu un zambet mic pe fata ,inima sa facand tumbe de fericire.
-Noi o sa ne ocupam de asta dupa acea.spuse Heechul la urechea fiului sau cel mare referindu-se la situatia in care cel mic fusese pus inainte ca ei sa vina acasa.Dar acum vom vedea cum ii linistim pe cei doi.spuse Heechul privindi-si sotul care plangea in acelasi timp cu fiul sau celor doi frangandu-le inima.
_____________________________________________
B:Lume inca sunt in viataaaa!Un capitol lungut si sper sa compenseze pentru ca nu am mai postat.
Va asteptati la toata acesta discutie de familie?
P.S:Daca puteti trece pe la cartea mea Stranger Love ,ar fi extrem de important pentru mine.Dupa ce acesta carte va lua sfarsit,(stati calmi mai am cateva capitole bune) cu acea carte voi contiuna deoarece e o idee pe care nu am mai incercato si merg cu 5 cupluri o data sj e destul de greu deci un pi de sustinere ar fi minunata.
CITEȘTI
Eclipse
RomanceKim Heechul este un celebru om de afaceri ,atunci cand Lee Taemin prietenul sau din copilarie intra in depresie dupa moartea iubitului sau ,acesta decide ca il va ajuta pe Taemin sa treaca peste ,chiar daca va fi greu {Volumul I&II} Coperta de : @t...