I

37 15 18
                                    

         -I-ati dracu labele alea de pe el.tipa brunetul dandu-i baiatului un pumn punandu-l la podea.

         -Chen-hyung!spune baiatul printre lacrimi agatandu-se de gatul baiatului mai inalt.(Y/N:Nici macar eu nu ma asteptam la asta!)

           -Gata sunt aici ,micutule!spune acesta bland mangaindu-i parul moale usor.Tu ,libidinosul dracu daca mai pui un deget pe el te fac sa iti mananci o mana .spune Chen amenintator dandui un picioar in stomac facandul pe saten sa geama indurerat.

         Brunetul ii prinde bland mana baiatului mergand cu el pana afara din liceu intrand in masina lui Chen.

          -Cum de ai venit tocmai tu ,hyung?intreaba Yesung incercand sa isi calmeze bataile inimii,nu isi putea da seama daca era din cauza lucrurilor petrecute in baie sau a priviri dragastoase a brunetului care ii taiau  respiratia.

          Niciodata nu il mai privise asa pe Chen ,mereu in ochii sai cel mai frumos barbat fiind fratele sau ,dar acum parca asta nu mai era asa .Atitudinea dulce si atenta a brunetului era total de posesivitatea si tot controlul pe care Kai il avea asupra lui Yesung asta facandu-l pe baiat savrea si un pic de libertate.

            -Pai fratele tau e plecat doua zile si ai tai vin maine dimineata iar Kai vorbise cu Chanyeol sa aiba grija de tine dar, are planuri cu Baekhyun asa ca m-a rugat pe mine iar,eu am venit sa te invoiesc de la scoala si de acolo sti si tu.spune barbatul mangaindu-i usor fata catifelata.

           -Deci dorm la tine ?intreaba micutul incantat,gandindu-se la cat sar distra cu hyungul sau.


         -Da!Deci mergem?intreaba Chen pornind masina .


        -Daaaa!!!spune incantat Yesung ,masina demarand in forta.







_____________________________________________




Y/N:Iar am cam intarziat dar ma tot macinat o decizie ,deoarece Kai e Kai....sa spunem asa si Chen mi-se pare mult mai cute si mai....dragastos tinand cont de varsta lui Yesung in acesta carte (15) ma gandeam ca Chen sa fie mult mai...apropiat ,sa zicem asa, daca intelegeti ce spun ,de Yesung ,ce parere aveti?

Iar in al doile si in ultimul rand ,cea ce mi-a ocupat mult din timpul pentru scris este....sa bata tobele.....

Am facut maraton de regele leu cu sormea care are 21 de ani ,cine se astepta😂😂😂😂? Deci cred ca o sa mor de ras o data si o data

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Am facut maraton de regele leu cu sormea care are 21 de ani ,cine se astepta😂😂😂😂? Deci cred ca o sa mor de ras o data si o data.

       

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum