R

54 15 3
                                    

         Cei doi stateau in patul blondului privindu-se adanc in ochii,brunetul zambii cea ce il facu pe blond sa se mire.



           -De ce zambesti asa ,hyung?



          -Deoarece dupa atatia ani pot in sfarsit sa te tin in brate si sa te sarut cand vreau.spune brunetul mangaindu-i lent fata facandul pe Taemin sa se inroseasca.



         -Nu mai fii atat de romantic si hai sa mancam imi este foame.spune blondul  sarid din pat rusinat.




       -Oh haide Minnie.spune brunetul coborand dupa blond pana in bucataria casei unde Taemin se oprii atunci cand il vazu pe Kai la masa cu acel baiat micut , baiatul se facu si mai rosu atunci cand isi dadu-se seama ca este inca in acea camasa supradimensionata.Iubire!spune Heechul venind in spatele baiatului mai scund prinzandu-i talia ,dar revenii imediat la atitudinea sa serioasa atunci cand ii vazu pe cei doi care ii priveau insistenti.




       -Oh deci sa inteleg ca mi-au pierit sansele cu tine ,papusel?intreaba Kai ranjind sorbind din cana lui de cafea.

  


      -Kai tu nu ar trebuii sa fii la cursuri (N/Y:lool era sa scriu ,,la cirese" deci confirmat la cirese in Spania cu Kai😂😂) ? Intreaba Heechul serios apucandu-i mana blondului care era inca blocat ,conducandu-l la masa facandu-l sa se aseze dandu-i si lui o cana din care blondul sorbii usor ,privindul pe Kyungsoo care statea tacut.





       -Oh ba da ,dar sunt inca adormit asa ca ....vru sa spuna Kai dar Heechul i-o taie repede.



        -Nici un ,,dar " acum te ridici si mergi la curusuri sau in seara asta dormi in masina.spune brunetul ,facandu-si fiul sa ofteze si sa se ridice lundu-i mana lui D.O  intra lui plecand nervos pe usa.Si din nou singuri.spune brunetul la urechea blondului sarutandui mai apoi lent obrazul catifelat.



_____________________________________________

N/Y:Deci am postat si acest capitol , eu una imi doresc sa postez dupa aceea volumul doi de la ,,Eclipse"ce parere aveti???

😘❤❤❤❤

       

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum