N

61 21 5
                                    

           -Mina.spune blondul surprins de prezenta fetei din spatele lui Kai.





           -Chiar eu in persoana,iar acum,bufonule i-a mana dupa fratele meu,pana nu ti-o rup si te bat cu ea.spune satena amnintator.




         -Vai dar ce prezenta aveam noi aici.se unde din spate,satena se intoarse brusc ridicand pribirea pentru a putea privii fata celui care vorbise mai devreme.


         -Cum e  vremea acolo jos,pitico?intreaba Lay  razand de satena furioasa.


        -O sa aflii dupa ce iti dau una.spune aceasta ,lundu-si fratele de mana urcand la etaj.

        -Si cine erau acele persoane?intreaba Mina ,nervoasa.

  

        -Cel pe care l-ai facut bufon era fiul lui Heechul iar ceilalti prietenii sai.spune blondul ca mai apoi sa lase un oftat sa ii scape resemnat.Nu era vorba ca vii mai tarziu?


       

        -Ba da ,dar m-am razgandit .spune Mina asezandu-se pe fotoliul din coltul camerei.Vreau sa il cunosc pe Heechul sa stiu daca pot avea incredere in el,tinand cont de comportamentul acelui maimutoi de jos.spune ea serioasa facandu-l pe Taemin sa chicoteasca amuzat.




        -Mi-a fost dor de tine surioara.spune blondul apropiindu-se de satena ca mai apoi sa o imbratiseze strans.






        -Si mie de tine,oppa.spune aceasta raspunzand la imbratisare.

_____________________________________________

N/Y:Deci am postat doua capitile intr-o zi,in rolul Minei  (teodora_kook_bts)

       

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum