K

46 13 9
                                    

  

            Kai statea la masa fumand , de cand ajunsese in club nu mai asta facea , Yesung era pe ringul de dans impreuna cu Chen .Cand cei doi au ajuns sau intalnit cu prietenii lui Kai care erau de ceva timp acolo, Chen il trasese pe brunet imediat dupa el starnindu-i imediat gelozia argintiului.


            -Haide,Kai!Nu vrei sa dansezi cu mine?intreaba Kyungsoo cu voce dulce asezandu-se langa argintiul care fumega de nervi.


          -D.O ti-am zis ca nu am chef!spune iritat barbatul trecandu-si mana agitat prin par atunci cand vede mainile prietenului sau pe talia subtire a brunetului.


      Nimeni inafara de el nu avea voie sa ii atinga asa ingerasul ,Yesung era numai al sau.Se ridica brusc de la masa tragandu-l pe D.O dupa el pe ringul de dans,cand ajung in dreptul celor doi se apropie de urechea satenului ...

          

           -Daca nu iti tii mainile acasa ,curand s-ar putea sa nu le mai ai.ii sopteste acesta lui Chen ca mai apoi sa ii dea drumul lui Kyungsoo si sa ii apuce mana lui Yesung tragandul afara din club impotriva vointei brunetului.



        Cand ajung acasa Kai tranteste usa cu putere ca mai apoi sa il arunce pe micul brunet pe canapea .



          -De acum in colo nu te vei mai apropia de Chen daca eu nu sunt cu tine ,sa inteles?intreaba acesta ridicand tonul voicii.


          -Nu imi poti spune ce sa fac Kai ,nu esti seful meu!tipa inapoi brunetul ca mai apoi sa taca brisc rusinea si regretul cuprinzandu-l,era prima data cand tipa la Kai sau ori cine altcineva.


         -Poftim.....spune argintiul suparat ,de cand inocetul sau Yesung tipa la cineva ,nu ii venea sa creada , tipatul brunetului il facu sa se intoarca cu spatele dand sa mearga spre scari.



         -Hyung....Nu am vrut!spune brunetul vrand sa il prinda de mana dar Kai il trase repede urcand sus pe scari.


           Atunci Yesung isi dadu seama ce greseala facuse, Kai nu se supara din orice dar cand o facea...... nu iesea nimic bine ,trebuia sa faca ceva sa il impace.


_____________________________________________

Y/N:Deci ,nu am mai postat de putin timp iar acum de abia m-am trezit deci capitolul sa aiba greseli ,dar sper sa va placa.🖤🖤🖤🖤

P.S:Mai tarziu voi posta si la noua carte 2won sper sa va placa si acea la fel cum va placut si acesta🖤

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum