O

59 20 4
                                    


  

                  -Ia mana de pe mine sau o rup si te bat cu ea.spune satena agresiv tragandu-si incheietura din mana brutenului,care o tragea afara dupa el.


              -Nu mai comenta atat,daca ai stii cate fete ar vrea sa fie in locul tau.spune Lay trecandu-si mana prin par enervat deja de atitudinea fetei.



             -Oh te rog,cate fete vor sa fie tarate afara din casa de catre un babuin fara creier?intreaba fata plictisita ,ridicatu-se pe varfuri dandu-i un bobarnac peste frunte brunetului.


           -Ai fi surprinsa.spune acesta frecandu-si frunte si aruncandu-i un zambet la care fata scoate un oftat .Acum haide repede i-am ,,promis" fratelui tau ca iti arat zona.continua acesta incepand sa mearga dar se opreste atunci cand vede ca satena nu il urmeaza.



              -S-o crezi tu ca merg cu tine,ma duc in casa ,nu vreau sa il las pe oppa cu acei oameni.spune fata revoltata.



              -Mina ,sa margem pana nu ma calci si mai tare pe nervi.spune Lay nervos accetuand numele acesteia.


           -Nu.spune aceasta prompt dar scoate un sunet de uimire atunci cand brunetul o prinde de mana lipindu-i corpul de al lui ,ducandu-si o mana pe barbia fetei ,ridicand-o astefel Mina ajungand sa il priveasca direct in ochii.


         -Ce crezi ca faci?intreaba fata soptit simtind ca genunchii i se inmoaie ,atunci cand Lay o priveste adanc in ochii.



          -Nu stiu tu ce crezi?intreaba acesta la fel de incet apropiindu-si mai mult fata de a fetei .


        Mina nu a mai apucat sa spuna nimic,deoarece buzele brunetului se lipesc de ale ei intr-o fractiune de secunda ,facand-o pe aceasta sa isi mareasca ochii de umire .Brunetul isi duce ambele maini pe talia fetei aducand-o si mai apriape decat era .



          _____________________________________________



N/Y:Deci am scris si acest capitol special ,deja incepe sa imi placa acest cuplu,dar pregatesc si o surpriza pentru Heemin,iar cat de curand o sa postez o carte cu Super Junior ,deoarece Heechul a fost in acesta carte (si este) un top in acea carte va fii bottom  deoarece va fii toata treaba bazata pe Sichul (Siwon+Heechul) .

P.S:La media Mina.Kisses❤❤


EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum