Part ~ 15

338 14 0
                                    

This Love

Part ~ 15

Seungri တစ္ေယာက္ Jiyong ရင္ခြင္ထဲမွာ ငိုၿပီး

” အစ္ကိုဘာလို႔ ညီကိုညာခ့ဲရတာလဲ ခ်စ္တာကို ဘာလို႔ ခ်စ္တယ္လို႔မေျပာပဲန႔ဲ အၾကာႀကီးပစ္ထားႏွိမ့္စက္ထားရ တာလဲ ညီ ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္းလဲ သိရ႕ဲလား သိရ႕ဲလား လို႔ ”

” ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ ညီကိုအခုေလာက္ထိ စိတ္ဆင္းရဲ ေအာင္လုပ္ထားမိတာ ဒါေပမယ့္ ကို႔မွာလည္း အခက္အခဲ ေတြ႐ွိတာေၾကာင့္ ၿမိဳသိပ္ထားရတာပါ ”

” အခု ညီကို ခ်စ္တယ္ေပါ့ေနာ္ ဟုတ္တယ္မလား ”

” ခ်စ္တယ္ ကို ညီကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္ ”

” ညီလည္းအရမ္းခ်စ္တယ္ ”

အခုမွ သိ႐ွိခြင့္ရလိုက္တ့ဲ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရ႕ဲအခ်စ္

” အဟမ္း အဟမ္း ခ်စ္တာလည္း ခ်စ္ေပါ့ေနာ္ ဒါေပမယ့္ ဒီေနရာ ဆိုင္ျဖစ္လို႔အျမင္မသင့္ေတာ္ပါဘူးေနာ္ အ့ဲေတာ့ ေနရာတစ္ေနရာကိုသြားၿပီးခ်စ္ၾကပါလို႔ ”

” Taeyang မင္းပါလိုက္ခ့ဲေလ ”

” ေအာင္မေလး မလိုက္ေတာ့ပါဘူး စီနီယာရယ္ ေတာ္ၾကာ ေန အလိုက္ကမ္းဆိုး မသိဘူးလားဆိုၿပီး အထိုးခံေနရဦးမွ ျဖင့္ ေျပာရင္းပါးေတာင္ က်ိန္းလာၿပီ ”

” ေဟ်ာင့္ ေဖာ္ေကာင္လုပ္မေနန႔ဲ အလကား ကိုကို သူက သူ႔ေစာ္န႔ဲခ်ိန္းထားတာ ”

” ေအာ္ ”

” ေဟ်ာင့္ Seungri မင္းစီနီယာကို ဘယ္လိုေခၚလိုက္တာ ကိုကို ဟုတ္လား ေဝါ့ ေဝါ့ အန္ခ်င္လိုက္တာကြာ ”

” ေခြးေကာင္ သြားမွာျဖင့္သြားလိုက္ေတာ့ ”

” ေအာ္ အခုေတာ့ႏွင္ၿပီေပါ့ေလ ေအးပါကြာ မလိုေတာ့ လည္း သြားတာေပါ့ သြားၿပီစီနီယာ ”

” ေကာင္းေကာင္းသြားပါ ၿပီးေတာ့ ဒီေန႔အတြက္လည္း ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ မင္းေၾကာင့္သာမဟုတ္ ရင္ ကိုယ္န႔ဲ ညီရ႕ဲ ရင္ထဲကအခ်စ္ေတြ သိရမွာမဟုတ္ဘူး”

” ရပါတယ္ မလိုပါဘူး ကြၽန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္အတြက္ပဲဟာ ဒီေလာက္ေတာ့လုပ္ေပးရမွာေပါ့ စီနီယာကသာ ေက်းဇူး ေတြတင္ေနတာ အ့ဲေကာင္က ေက်းဇူးတင္ရမွန္းသိတာ ေတာင္မဟုတ္ဘူး သြားၿပီ တာ့တာ ”

This LoveWhere stories live. Discover now