Amikor a szünetbe kimentünk mindenki rózsákkal szaladgált. Annyira nem volt idő érzékem, hogy nem is tudtam a valentin napról.
- Na idén is verseny? - kérdezte Kai.
- Nekem nincs hozzá hangulatom. - feleltem.
- Nemár, ez hagyomány!- bökött oldalba Louis.
- Úgyis Aaron nyer. - mondtam.
- Kitudja, lehet az éven más. - karolt át az említett fiú.
- Na jó, legyen. De csak azért, mert hagyomány. - sóhajtottam.
- Én küldök neked szivet!- csókolta meg Millie Louist.
6. osztály óta hagyomány, hogy versenyzünk azon, hogy ki kap rózsát vagy a fiúk szivet. 3 éve Aaron vezeti a nyerő szériát. Én még sosem nyertem és nem is láttam rá esélyt idén sem. Elindultunk a valentin asztalhoz. Egy szivet kértem és Ruelnak címeztem fel. Bedobtam a dobozkába és indultam vissza a terembe. Az egész osztály aláírta a gipszemet és Millie még virágogat rajzolgatott rá dekoráció képpen. A szünetbe a diák egyesületi lányok hozták a rózsákat és a kis sziveket. Nagy meglepetésemre 3 rózsát kaptam első körbe. Elolvastam a kis cetliket amíg kiosztották a fiúkét. Az egyiken csak egy Noldog Valentin Napot felirat volt viszont a másik kettő meglepett. ,, Legyen szép napod és remélem nyersz!- Anonymus" a másik pedig ,, Elmehetnénk újra kávézni. - Lucas". Fogalmam sem volt, hogy ki lehett az anonymus. Ruelra pillantottam de esélytelennek láttam . Épp az egyik szivet olvasta majd rámpillantott és összegyűrte a kezébe tartott piros papírkát. Éreztem, hogy ez lesz. Minden szünetben kaptam még rózsákat és nyerésre álltam. Nagyon meglepő volt. Sosem voltam ennyire népszerű a fiúk körében. Alig pár szívvel volt lemaradva Aaron. Egy kicsit minden vissza került a helyére. Nevetgéltünk és beszélgettünk mindenféléről. Az utolsó szünetben hozták a végső adag rózsákat és sziveket. 4et kaptam. Az egyiken nem volt cetli, viszont ez volt az egyetlen sárga színű. Egyből Ruel felé néztem. Kicsi korom óta a rózsa a kedvenc virágom, de ő az egyetlen aki tudja, hogy a sárgát jobban szeretem, mint a vöröset vagy fehéret.
- Na számolhatunk?- ült fel a pad tetejére Kai.
- Naná!- kezdtem neki.
3x át kellett számolnom, mert egyszerűen nem hittem el.
- 13 szív! - büszkélkedett Louis.
- 8 rózsa. - mondta Millie.
- 15 szív! Há!- nyomta Kai Louis arcába a szivet.
- Na- na hölgyek urak! Ez itt 21!- lépett előrébb Aaron.
- Menny már! Mindig te nyersz. - ült vissza a helyére Kai.
- Ez nem igazság!- mondta Louis.
- Fiúk, Harlow még nem is mondta, hogy neki mennyi van. - szólt közbe Millie.
- Na, mennyi?- néztek rám.
- 27.- mondtam és magam sem hittem el.
- Úristen! Megnyerted!- ölelt át a barátnőm.
- Igen népszerű lettél az éven.- nevett Aaron.
- El nyertem a címed!- nyújtottam rá a nyelvemet.
- Ügyes vagy Miss.Valentin!- ölelt meg Aaron is.
Igazán boldog voltam egy kicsit végre. Suli után hazadobott mindenkit a sofőrünk és engem tett ki utoljára.
- Vigyázz a rózsáidra, meg magadra is.- szólt utánam mikor kiszálltam a kocsiból.
- Úgy lesz. Szia!- köszöntem el.
Anya ma korán ért haza így segített el pakolni a virágokat. Törött kézzel kicsit nehézkes volt cipelni mind a 27 szálat.
- Mennyire szépek. Ó kaptál sárgát is. - tette vázába őket anya. - Valaki nagyon figyelmes volt, hogy a kedvencedet adta.
Csak mosolyogtam. Tudtam, hogy ő adta. Senki más nem tudja.
DU LIEST GERADE
Nézz a szemembe | Ruel Fanfiction | Befejezett
FanfictionEgy gyerekkori barátság ami már sosem lesz ugyan az, mint volt. Két ismerős akik idegenek lettek mára. Gyűlölet vagy szeretet? Harlow és Ruel vajon újra képes lesz barátságot kötni?