- Elmondtam volna akkor is. - mondta.
- Tudom. Emlékszel, hogy elsőbe tetszett neked Millie és tőlem kértél tanácsot?- emlékeztem vissza.
- Igen. Hetekig próbáltam elmondani neki, de nem mertem és bepipultál aztán elmondtad neki te ő meg annyit mondott, hogy "fúj".
Mindkettwn elnevettük magunkat.
- Na jó, fejezzük be a beadandódat. - ültem vissza az ágyra.
- Jól van. - sóhajtott egy nagyot.
Leült aztán írta amit diktáltam tovább. Alig egy óra alatt sikerült befejeznünk. Utána az ágyán ülve beszélgettünk tovább. Nagyon jól éreztem magam.
- Te mióta gitározol?- kérdeztem mikor megláttam az ágy tövébe a hangszert.
- Londonba keztem el. A zene tanarom javasolta, hogy próbáljam ki.
- Játszol nekem valamit?- néztem rá.
- Persze. - vette magához.
Elkezdte pengetni és lehunyt szemekkel koncentrált. Felismertem a dalt és dúdolni kezdtem. Ed Sheeran Perfect száma volt. Csodálatosan játszott. Dúdolásból átváltottam éneklésbe. Meglepetten pillantott rám amikor meghallotta a hangom.
- Nagyon szép hangod van. - szólalt meg mikor befejezte.
- Köszi. - pillantottam félre teljes zavarban.
Vissza akarta rakni a gitárt a helyére, de kivettem a kezéből.
- Megtanítod nekem? - néztem rá.
- Törött kézzel?- nézett a kezemre.
- Megpróbálni szabad. - mosolyogtam.
- Jólvan.- húzódott közelebb hozzám. - Így kezdjük. - tette a kezeimet a megfelelő helyre.
Nehezebb volt törött kézzel mint hittem, de elszórakoztunk egy darabig és egész jól ment. Jött egy kicsit bonyolultabb tartás amit nem értettem. Hátulról fogta meg a kezem. Az arcom mellett hajolt előre, hogy lássa a húrokat. Zavarba jöttem. Éreztem, ahogy egyre jobban elpirosodik az arcom. Picit felé fordítottam a fejem és néztem. Észre is vette ezért ő is felém fordította a fejét. Az orrunk össze ért. Egymás szemébe nézve ültünk percekig. Lélegzet vissza folytva pásztáztam a szemeit. Nagyon közel volt, kivette a gitárt az ölemből és az ágy másik felébe tette. Kicsit maga felé fordított így már nem volt olyan kényelmetlen. Megsimította az arcomat és résnyire nyitotta a száját.
- Gyönyörű vagy. - mondta éppen hallhatóan.
Nem tudtam megszólalni. Csak a csodás barna szemeibe bámultam. Egyre közelebb jött. A homlokát az enyémnek támasztotta. Bizonytalanságot láttam rajta, de másodpercek alatt eltűnt. Megfogta az arcomat és megcsókolt. Gyengéden és lágyan. Az volt a mi csókunk. Az első csókunk.
YOU ARE READING
Nézz a szemembe | Ruel Fanfiction | Befejezett
FanfictionEgy gyerekkori barátság ami már sosem lesz ugyan az, mint volt. Két ismerős akik idegenek lettek mára. Gyűlölet vagy szeretet? Harlow és Ruel vajon újra képes lesz barátságot kötni?