Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!
Türkiyenin en iyi psikoloğu olan tahir KALELİ yeni kliniğine adımını atar. İçeri girmesiyle bağırış çağırış sesleri,onları susturmaya veya iğne yapmaya çalışan hemşireler,etrafa boş boş bakan hastalar...
Adımlarını hızlandırıp danışmanın yanına gider.
Danışman:buyrun
Tahir:ben yeni psikolog tahir kaleli
Danışman:hoşgeldiniz tahir bey. Odanız en üst katta. Asistanınız ise Ali YILDIRIM.isterseniz hemen arıyayım size yardımcı olsun kliniğimizi görmeye.
Tahir:tabii çağırırsanız mutlu olurum.Deyip önüne dönmüştür ve danışmanın asistanını araması beklemeye başlar. Danışman asistanı çağırıp işlerine devam ederken kliniğe zorla sokulan bir genç kız tahirin dikkatini çekmesine neden olur. Kız ciğeri yırtılırcasına bağırırken arkada ki tanıdıkları sadece ona bakmakla yetiniyordur.
Nefes:bırakın beni ben deli değilim beni buraya sokmaya hakkınız yok. Bırakın beniiiii ben deli değilim. Deli değilimm ben.
Kızın bağırış sesi kimsenin umrunda olmuyordur. Tahir bunca bağıran kişi varken sadece genç kızın bağırışıyla içi yanmıştır. Çünkü o kızın deli olmadığına inanıyordur. Kendi de nasıl olduğunu şaşırsa da bir şekilde inanıyordur o kıza.
Ali:tahir hocam
Tahir arkasında ona seslenen asistanıyla genç kızdan gözlerini çekip asistanına dönmüştür.
Ali:kliniğimize hoşgeldiniz. Ününüzü çok duymuştum. Ve sizin gibi birinin asistanı olmaktan gurur duyarım. Bu arada ben Ali YILDIRIM
Tahir:memnun oldumDemekle yetinir.
Tahir:bana odamı gösterir misin sonra da kliniği.
Ali:tabii buyrun doktorların odası en üst katta.Deyip asansöre ilerler. Tahir de arkasından gidip asansöre biner. Ali tahire odasını gösterip kliniği tanıtmaya başlamıştır.
Ali:kliniğin en üst katında doktorlar bulunur ve burası katların en sessiz katıdır. Çünkü hastalar bu kata giremez.kliniğimiz türkiyenin en bilindik kliniğidir ve bilinmekle de kalmayıp en güvenlidir. Hastalara tedavi süreçlerinde iyi bir şekilde bakılmaya çalışılır.
Ali tahire koridorlarda gezerek kliniği anlatırken tahirin aklında sadece genç kız vardır. O kızın onun hastası olmasını çok istiyordur. Onun derdini dinlemek ona bu kadar güvenmesinin sebebini merak ediyordur.
Tahir:bana hastamı göterir misin?
Ali:ama daha kliniği gez-
Tahir:ali biliyor musun ben ikiletmeyi sevmem.
Ali:peki tahir hocam.Deyip hastaların olduğu koridora yaklaşmaya başlar. Tahir her bir adımın da heyecanı artar. Bir umut o kızın hastası olmasını ister.
Ali:şu odadaki hasta nefes ZORLU sizin bu klinikteki ilk hastanız olucak tahir hocam.
Tahir kapıya bakıp kapı koluna elini uzattır. Uzatmasıyla kulaklarına dolan sabah ki kızın sesi onun umudunun artmasına neden olmuştur.
"Bırak be bırak deli değilim ben beni buraya sokamassınız çıkarın beniii"
Tahir hayal olarak duyduğu zannetiği sese daha fazla katlanamayıp kapıyı açmıştır. Fakat o ses hayal değil gerçektir. Genç kız içerde hemşirelere bıçak tutmuş bir şekilde hemşirelere bakarken içeri tahirin girmesiyle bıçağı o tarafa çevirir. Tahir önün de gördüğü bıçak ile şaşkına uğrasa da bu çok kısa sürmüştür.
Nefes:sakın yaklaşma.
Tahir:tamam tamam yaklaşmıyorum ama sakin ol tamam mı
Nefes:ne sakin olması be siz anlamıyomusunuz ben deli değilim.
Ali:hemşireler tutun.Deyince hepsi nefesin kollarından tutup yatağı oturtturmuştur.
Nefes:dokunma
X:sakinleştirici iğnesini verin
Nefes:iğne olmaz iğne olmaz hayır bırak beni bırakkk.Deyince tahir dayanamayıp hemşireleri nefesin yanından çekmiştir. Nefes tahirden korktuğu için gidebildiği kadar geriye gitmiştir.
Tahir:bizi yalnız bırakın.
Deyince nefes ve tahir haricinde herkes dışarı çıkmıştır. Nefes bir duvarın köşesine gidip yere oturmuş ve sayıklamaya başlamıştır.
"Ben deli değilim,ben deli değilim,ben deli değilim"
Tahir yavaşça nefesin boyuna gelir. Ellerini nefesin yüzüne koyacağı sırada nefes yüzünü geri çeker.
Nefes:dokunma bana.
Tahir:tamam sadece sakinleştirmek içindi.
Nefes:ben ancak buradan gidersem sakinleşirim.
Tahir:niye insanlara bu kadar tepkilisin.
Nefes:bunu gerçekten bana soruyor musun?
Tahir:ben sana inanıyorumDeyince nefes şaşkın bir şekilde tahire bakmıştır. İlk defa biri ona güvenmiştir.
Tahir:senin deli olmadığına inanıyorum. Zaten hiçbir insan deli değildir sadece deli olan damarında akan kanıdır.
Nefes:ama insanlar bunu anlamaz,onlar sadece sevmediklerine deli der,kendilerinden uzaklaştırmaya çalışır,onu kahretmek için elinden geleni yapar hepsini de mutsuz olsun gün yüzü görmesin diye.
Tahir:ve de başarırlar.
Nefes:evet.Deyip ağlamaya başlar. Tahir nefesin ağlamasına dayanamaz. Ona sarılacağı zaman nefes korkarak geri çekilmiştir.
Nefes:yaklaşma.
Tahir:tamam. Ben gidiyorum ama tekrar gelicem.
Nefes:hayır beni bu odada yanlız bırakamassın.Der hızla ayağı kalkar
Tahir:ama nef-
Nefes:adın ne
Tahir:şey t tahir
Nefes:tahir lütfen beni buradan çıkar. Ben buraya ait değilim. Sen de biliyorsun.Der tahirin elini tutacağı zaman bir anda korkup geri çekmiştir. Tahir bu ani haraketler dikkatini çeksede ilk tanıdığı için yaptığını sanar.
Tahir:çıkaramam nefes bunu benden isteme.
Nefes:bir de güveniyordun bana. Noldu tahir ben sana güveniyorum derken pek bi emindin. Ama yok ben zaten hiçbir erkeğe güvenil meyeceğini daha önceden anlamıştım.Deyip yatağa yatar.
Tahir:ne
Nefes:çıkacam buradan göreceksin çıkacam.Deyip yorganı kafasına kadar çeker. Tahirde odadan çıkmıştır.
Tahir:sen ne yaşadın yeşil.bu kadar korkacak ne yaşadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Aventura"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "