3.bölüm

500 39 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!

Koşarak ilerliyordu nefes. Issız bir sokağı girmiş adımlarını korkarak fakat cesur gibi görünmek için hızlı atıyordu.
Hastaneden kaçmıştı artık özgürdü veya o öyle sanıyordu.

*

Tahir:ali bir haber var mı
Ali:polisler her yeri arıyor. Kamera kayıtlarına baktık nefes kendisi kaçmış.
Tahir:nasıl kaçamaz diyordun
Ali:bilmiyorum. Ama dışardaki kameralara bakılırsa istanbul sınırlarını geçmiyor.
Tahir:çok uzaklaşmış olamaz.
Ali:aynen öyle biz aramaya geçiyoruz.
Tahir:tamam

Deyip telefonu kapatır.

*

Nefes yolda tedirgin bir şekilde yürürken karşısına bir anda üç tane serseri çıkar. Korkudan yolunu değiştirip ilerlemeye başlar

X:nereye güzelim ya daha eğlenecektik.

Deyince nefes koşmaya başlar. Arkasından ise o serseriler koşmaya başlar. Nefes daha fazla koşamayıp yere düşünce üçü birden gelip nefese saldırmıştır.

Nefes:bırakın benii imdatt yardım ediiinnn. Pislikler bırakın beniii

Desede hiçbiri dinlemez. Biri kıyafetlerini yırtarken diğerleri nefesi zorla öpüyordur. Nefes yine aynı şeyleri yaşadığı için ağlamaktan helak olur. Ta ki yolun başından gelen beyaz ışığı görene kadar.

X:bu kim lan

Nefes hem korkuyla hem de tedirginlikle arabaya bakarken arabanın içinden tahirin çıkmasıyla yüzünde gülümseme oluşur.

Nefes:kahramanım
Tahir:bırakın lan kızı
Z:sanene lan it

Deyince tahir nefesi kendine çekip adamları dövmeye başlar. Nefes bir köşede üstünü kapamaya çalışırken tahirin adamları ölesiye dövmesine dayanamaz ve onu durdurmaya çalışır.

Tahir:lan o***u çocuğu sen kim oluyonda kıza dokunuyon lan
Nefes:tahir dur
Tahir:nefes çekil
Nefes:tahir dur nolursun öldürüceksin
Tahir:evet öldürecem bunlar yüzüne kadınlar rahat dışarı çıkmaz oldu

Deyip ardı ardına yumruklar atmaya başlar. Nefes ne yapacağını şaşırır. Alinin arabasının tahirin arabasının arkasına doğru gelmesiyle nefes bir nebze olsa da rahatlar. Ali tahirin adamları dövdüğünü görünce hızlı bir şekilde arabadan iner.

Nefes:yardım edin öldürecek onları

Der üstünü kapatmaya çalışarak. Ali koşarak tahirin yanına gider ve onu tutar.

Ali:tahir dur
Tahir:bırak ali
Ali:nefes korkuyor tahir hadi bırak

Deyince tahir göz ucuyla nefese bakar. Bir köşeye çökmüş ağlıyordur.

Adamları bırakıp nefesin yanına gider.

Nefes:yaklaşma
Tahir:tamam tamam yaklaşmıyorum
Ali:tahir gündüz dediğim şeyleri unutma

Deyince tahirin aklına nefesin dayak yediği ve tecavüze uğradığı gelir. Ve dövdüğü adamlara bakar. Nefes olmasaydı onları şuracıkta bile öldürebilirdi.

Tahir:hadi nefes arabaya

Deyip kolundan tutup ayağı kaldırır.

Nefes:t tahir dokunma

Deyince tahir hemen kolunu bırakır. Nefes te korkar adımlar atarak ve üstünü kapamaya çalışarak arabaya biner. Tahirde arabaya binince harakete geçerler.

Nefes:sen nasıl bir psikologsun
Tahir:ne nasıl
Nefes:onları dövdün çok dövdün çok sinirlendin. Yani ben psikologların sinirlerine hakim olduklarını zannederdim.
Tahir:psikoloğum ama insanımda. Bir kadının t tacize uğramasına sessiz kalmam nefes.
Nefes:keşke herkes senin gibi olabilse.

Deyince tahir nefese bakar. Bundan önce bir sürü hastalarının  olmasına rağmen hiçbirinde nefese hissetiği gibi hissetmemişti. Nefes ne dediğini idrak edince utançla başını yere eğdi. Ve üstünü ne kadar kapamaya çalışsada kapatamadı. Çünkü her tarafını yırtmışlardı.
Tahir nefesin bu halini görünce üzerindeki ceketi çıkartıp nefesin üstüne örttü.

Tahir:şimdi oldu
Nefes:şey teşekkür ederim. Tahir?
Tahir:efendim

Dedi yola bakarak.

Nefes:beni yine o kafese geri mi götüreceksin?

Deyince tahir derin bir nefes aldı.

Tahir:hayır.
Nefes:ne
Tahir:bundan sonra baban ne derse onu yapacaksın. Özgür olacaksın umudunu bitirmeyeceksin.
Nefes:s sen ciddisin.

Deyince tahir arabayı sağa çekti.

Tahir:hemde hiç olmadığım kadar.
Nefes:çok çok teşekkür ederim

Deyip tahire sarılacağı sırada yine aklına geçmişi gelip korkarak elini indirir. Tahirde bu haraketine anlayışla karşılıyıp konuşmaya başlar.

Tahir:fakat nefes tekrardan o kafese girmemen için benim evimde kalman gerekiyor.
Nefes:o olmaz
Tahir:nefes sadece senin deli olmadığını kanıtlayana kadar.
Nefes:ama ben deli değilim ki.
Tahir:biliyorum ama bu sözle değil kanıt ile ifade edilir.
Nefes:ama benim deli olduğumu gösteren ne var ki.
Tahir:eğer bana anlatmakta imkansız olan geçmişini anlatırsan belki de o iftiranın nedenini anlamış oluruz.
Nefes:aynı acıları tekrar yaşamak istemiyorum tahir
Tahir:asıl anlatmassan acı çekiceksin. Merak etme ben senin acı çekmene izin vermiycem. Hep yanında olucam sen istedikçe.

Nefes tahirin bu cümlesi karşısında yavaşça kollarını kaldırıp gözlerini kapattı. Ve derin bir nefes alıp tahire yaklaştı. Ve yavaşça kollarını boynuna doladı. Çok korkuyordu ama tahire güveniyordu da. Tahir nefesin bu haraketine şaşırsa da oda kollarını beline doladı. Nefes ilk defa bir erkeğe sarıldığı için değişik hissetmişti. Yavaşça tahirin kulağına yaklaşıp konuşmaya başladı.

Nefes:çok teşekkür ederim çok.

Kimse'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin