5.bölüm

421 34 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!

Tahir nefesi kucağına alıp kendi odasına götürür.kapıyı açıp nefesi yatağa yatırır Ve üzerini örtüp yatağa oturur.

Eli yavaşça nefesin saçlarına gider. Gözünün önünde hala o kırbaç izleri duruyordur. O izleri görmesi bile onun canını yakarken nefesin o izler olurken canının nasıl yandığını düşündükçe mahvolur.

Elini çekip yataktan kalkar. Aşağı iner. Eline telefonu alıp aliyi arar.

Ali:nerdesiniz siz tüm klinik ayağı kalktı.
Tahir:boşver şimdi nerde olduğumuzu -
Ali:nefes nerde?
Tahir:yanımda
Ali:tahir onu buraya getirmen gerek.
Tahir:hayır. Onu bir kafese daha sokmıycam.
Ali:tahir ne diycez o zaman biz sorarlarsa.
Tahir:başka kliniğe sevk edilmiş dersin. Şimdi konumuz o değil. Nefesin rapor kağıdını göndereceğim adrese getir.
Ali:tamam.

Deyip telefonu kapatır. Nefesin raporunu alıp tahirin attığı konuma gelir.

Tahir:geç içeri
Ali:nefes nerde?
Tahir:yukarıda uyuyor.
Ali:al rapor.

Deyip raporu tahire uzatır. Tahir raporu alıp koltuğa oturur. Ve raporu incelemeye başlar.

Tahir:bakalım nefese ne iftira atmışlar.

Deyip dikkatlice bakar. Ve kaşları çatılır. Tahmin ettiği şey doğru çıkar. Sinirden raporu koltuğa atar.

Tahir:doğruymuş
Ali:ney
Tahir:o izlerin sorumlusunu nefese yüklüyorlar. Kız hem boşuna ilaç kullandı hem de o kafeste harcandı.
Ali:ne izleri
Tahir:kırbaç. Sırtını bir görseydin ali. İçim gitti. Ben onu görmeme rağmen canım yandı o kız kim bilir onlar olurken ne kadar yanmıştır canı.

Deyip göz yaşlarına hakim olamaz.

Ali:k kırbaç mı?bu kadar mı ileri gitmişler.
Tahir:dahası var. Sokağın ortasında dayak yemiş. Annesinin ona söylediği lafları bir duysan. Ben bunları duyarken ona destek olurum dedim ama ben parçalandım. O,o kız çok güçlü ali. Bunca olanlara karşı dim dik durmuş.

Deyip eliyle yüzünü kapatıp koltuğa oturur. Elini yüzünden çekip aliye bakar.

Tahir:bana anlatırken gözlerin de ki acıyı gördüm. Bana klinikte geçmişinde ne yaşadın dediğim zaman "emin ol dinlemek istemessin" dedi. Ama sonra sen anlatınca anladım. Çok acı çektiğini. Ve o gözlerinde ki acıyla emin oldum ben. Ne kadar acı çektiğine o gözlerin de ki acıyla şahit oldum. Bu yüzden o kızın tekrar acı çekmesine izin vermiycem. Annesi ile babasının o izleri yaptığına kanıt gösterene kadar burada kalacak.
Ali:ne zamana kadar. Ne zamana kadar o kızı burada tutacaksın.
Tahir:o kafesten temelli kurtulana dek.

Deyip bağırarak ayağı kalktı.

Ali:bak işin ucunda mesleğin var. O kızı bu evde tuttuğun öğrenilirse mesleğinden olursun.
Tahir:ben nefesi bu eve getirirken aklımın içinde hiçbir zaman mesleğim olmadı ali. Şimdi de olmıycak. Ben bu mesleği seçerken insanları mutlu etmeyi istedim. Ben tekrar o  kızı o hastaneye getirirsem ne olur. Mutlu mu etmiş olurum o kızı. Hiçbir suçu yokken orada durunca mutlu mu etmiş olurum.
Ali:başını yakacaksın.
Tahir:yakarsam yakayım sen sadece bu yolda bana yardımcı ol o yeter bana.
Ali:her zaman. Ben senin arkandayım ama sana bir tavsiyem iyi düşün.

Deyip tahirin omzuna destek olmak amaçlı vurup kapıya gider. Tahirde arkasından gidip onu uğurlar.

Tahir:sağol ali seni de buraya kadar yorduk.
Ali:ne demek  hastana dikkat et ha

Deyip sırıttı. Sonra da arabasına binip evden uzaklaştı. Tahirde kapıyı çekip dışardaki koltuğa oturdu. Kafasını kaldırıp yıldızlara baktı. Her gözlerini kapattığında nefes geliyordu gözünün önüne.

Kimse'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin