Tahir:melek?
*
Melek:tahir sen bunu nasıl yaptın
Tahir:yapmak zorundaydım melek başka çarem yoktu.
Melek:p peki ne zaman?
Tahir:nefes hastaneden çıkınca.
Melek:ben sensiz ne yapıcam peki?
Tahir:gel burayaDeyip sarılır meleğe. Melek herşeyi öğrenmiş tahirden nasıl ayrılcağını düşünüyordur.
Melek:nefes?
Tahir:ona hiçbir şey söylemiycez melek.
Melek:tamam*
Nefes:ali,tahir ile melek nerede?
Ali:onlar dışarıda h hava almaya çıktılar.Derken içeri tahir ile melek girer.
Nefes:siz ağladınız mı?
Melek:h hayır.Nefes:bu gözlerinizin hali ne?
Tahir:amann boşver.
Nefes:tahir melek benden birşey saklamıyosunuz demi?bu sefer gerçekten af etmem.Melek parmaklarıyla oynamaya başlar. Ali birşey diyemezken tahir yine yalan söylemeyi seçmiştir.
Tahir:y yok.
*
Tahir:dikkat et nefes!
Nefes:tamamDeyip meleğin koluna girip arabadan iner.
Tahir:melek!
Deyince melek tahire bakmıştır.
Melek: p peki ne zaman?
Tahir:nefes hastaneden çıkınca.Melek gözleri dolmuş bir şekilde kafasını sallar.
Tahir:b ben gidiyorum. Kendinize dikkat edin.
Melek:sende
Nefes:sende.Deyince tahir ve ali evden uzaklaşır. Melekte nefesi eve getirir.
Melek:aç mısın?
Nefes:hayır. Sadece bahçeye çıkmak istiyorum.Deyince melek yanına geleceği sırada nefes söze girer.
Nefes:kendim gidebiliyorum melek sen işine bak.
Deyip koltuklardan tutunup bahçeye çıkar. Yaseminlerin yanına gidip onları koklamıştır.
Nefes:tek huzur bulduğum yer sizin yanınız.
Deyip daha çok koklamıştır.eline iki tane yasemin alıp kulağının üstüne takmış ve gülümsemiştir.
Melek:nefes
Nefes:efendim
Melek:yaseminlere mi bakıyorsun?Deyip yanına gelir. Nefeste yaseminlere bakıp cevap verdi.
Nefes:evet.tek huzur bulduğum yer burası.
Melek:doğru ama hava soğudu içeri geçelim.
Nefes:tamam*
Ali:melek nefes nasıl?
Melek:nefes iyi. Tahir itirafı verdi mi?
Ali:vericekmiş. Ne desem ikna edemedim.
Melek:kendisi seçti bunu. Bize karışmak düşmez. Sadece biraz hasret kalıcaz.
Ali:doğru. Şimdi tahir ile karakola gidecez. Onu şikayet ettiğimiz an o da şikayet edecek adam öldürmeden.
Melek:anladım.tahiri çok sevdiğimi söyle.
Ali:tamam.Deyip telefonu kapatır. Arkasını döndüğünde nefesi görmesi bir olur.
Melek:hi!nefes?
Nefes:ali ile mi konuşuyordun?
Melek:evet.
Nefes:hala söylemiyor mu?Der yüzü asık bir şekilde. Melekte artık zamanı olduğunu düşünüp derin bir nefes alıp müjdeli haberi söylemeye başlar.
Melek:nefes,o adam tahire itiraf videosu vermiş. Ve birazdan karakola gidecek.
Nefes:yani ben?Der sevinçle.
Melek:evet. Artık özgürce dolaşıcaksın.
Deyip nefese sarılır. Nefes sevinçten ağlamaya başlar. Melek te. Fakat onun ağlama sebebi tahirdir.
Melek:o hapse girince senin üzerinde aramalar kaldırılcak. Sonra da ali gelicek ve bizi kimse tutamayacak.
Nefes:allahım sana şükürler olsun.nihayet,nihayet ümitlerime umutlarıma değdi.
Melek:evet.2 saat sonra
Nefes:ya melek tekrar arasana gala gelmedi.
Melek:nefes acele etme. Bu zamana kadar bekledin. Bir iki saat daha bekle. Hem o işler hemen olacak değil. Uzun sürecek elbette.
Nefes:ama ne yapayımn çok heyecanlıyım.Derken zil çalar. Nefes koşabildiği kadar koşup kapıyı açmıştır. Arkasından da melek.
Ali:evet nefes.
Nefes:bitti mi? Kurtuldum mu?
Ali:evet.Deyip gülümser. Ve hızlıca meleğe sarılır. Melek bir yanı sevinirken bir yanı ağlıyordur. Çünkü tahirin hapse girdiğini biliyordur. Ali gülümseyip durmasıyla melek anlamaz gözler ile aliye bakar.
Nefes:allahım sana şükürler olsun. Ali?
Ali:efendim?
Nefes:şimdi hapse mi girdi.
Ali:daha değil ama aranıyor. Senin hakkında aramalarda kalktı.
Nefes:p peki tahir nerde?Deyince meleğin yüzü asılır.
Tahir:buradayım.
Deyince melek duyduğu şeye inanamaz.
Melek:t tahir?
Tahir gülümseyerek hem meleğe hem de nefese bakıyordur. Melek basıl olduğunu şaşırarak tahire bakarken nefes ne olduğunu anlamamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "