Nefes:ömrünün sonuna kadar beni burda tutamassın.Dedi tahire bakarak. Tahir aynı sözleri söylemekten bıkmış bir şekilde tekrar söyledi.
Tahir:ane ve babanı bulana kadar.
Nefes:ne zaman işte.Deyince tahir gözlerini halıya diker.
Nefes:bak gördün mü?sende birşey diyemiyorsun. Ben burada kalmak istemiyorum.
Tahir:ya nerede kalacaksın?Der ani hareketle. Nefes bu sorunun üstüne cevap veremez.
Tahir:seni bırakmam.
Nefes hızla ayağı kalkar.
Nefes:neden ya neden. Ben artık kimseye muhtaç olmak istemiyorum.
Tahir:değilsin zaten. Bu zamana kadar olmamışsın. Şimdi de öyle değilsin.
Nefes:ya tahir anlamıyorsun.
Tahir:nefes-
Nefes:ben gidecem ve sende bana engel olamayacaksın kaleli.Der arkasını dönüp gideceği sırada tahir nefesi kolundan tutup kendine doğru çeker.
Tahir:seni bırakmıyorum. Özgür olana kadar.
Der. Her konuştuğunda nefes nefesini hisseder. İkisinin de kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlar. Tahirin gözleri istemsizce nefesin dudaklarında kaydığında nefesinde gözleri tahirin dudaklarına kayar. Tahir bu yakınlaşmanın ne kadar kötü olduğunu bilsede ayrılamaz. Nefes en sonunda gözlerini kaçırıp kafasını başka tarafa çevirir. Tahir de nefesten uzaklaşıp yukarı çıkar.
Nefes:off
Elini başına koyup düşünür.
Nefes:allahım yardım et. Kurtar beni. Güç ver bana zira güçlerin en büyüğü sende.
*
Tahir:nefes,nefes uyan.
Nefes:tahir
Tahir:koltukta uyuya kalmışsın.
Nefes:ha,şey ben bi yukarı çıkayım.
Tahir:şey nefes.
Nefes:efendim?
Tahir:benim izin sürem bitti de işe gitmem gerek sen evde yalnız kalabilir misin?
Nefes:ya yine gelirlerse?Der gözleri dolmuş bir şekilde. Tahir nefesin yanına gelip ellerini tutar.
Tahir:ben halledicem. Sen korkma.
Nefes:tamam. Tahir benim banyo yapmam lazım banyonu kullanabilir miyim?
Tahir:evet. Görüşürüz.
Nefes:görüşürüz.Der gülümseyerek. Ve kapıya kadar eşlik eder. Kapıyı kapadıktan sonra elini kalbime götürür. Çok hızlı atıyordur. Sanki kocasını uğurlamış gibi hissetmiştir. Derin bir nefes alıp banyoya gider.
1 saat sonra
Nefes duş alıp banyodan çıkmış ve üzerini giyindikten sonra evi temizlemeye başlamıştır.
Televizyondan şarkı açıp şarkıyı söyleye söyleye evi temizler
Multi de ki şarkı
Nefes:söyle öleyim mi?söyle öleyim mi?aman hele hele sultan zalım sultan söyle.
Derken zil çalar. Nefes viledayı bir kenara bırakıp kapıyı açar. Karşısında saçları uzun ve sarı olan. Mavi gözlü zarif bir kadın görmüştür.
Nefes:buyrun?
Melek:şey ben tahire bakmıştım da.
Nefes:tahir şuan yok işe gitti siz neyi oluyosunuz?
Melek:ben tahirin sevdiği kadınım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "