Tahir arabadan indi. Karşısında olan arabadan alinin çıkmasıyla derin bir nefes aldı. Nefeste arabadan çıkınca ali yanlarına geldi.Ali:nefes benim ile geliyor
Tahir:o niye
Ali:senin burda kalman lazım yoksa ikinizin birden kaçtığı düşünülür. Ki doğru olurda.
Nefes:tahir
Tahir:korkma nefes seni onlara vermiycez.Nefes korkarak başını salladı.
Ali:zaman kaybediyoruz nefes seni acilen götürmem gerek.
Tahir:nefes güzelim sen aliyle git ben sonra yanınıza gelicem.
Nefes:tahir dikkat et
Tahir:tamam hadi gidin.
Ali:hadi nefes.Deyip arabaya biner. Nefeste son kez tahire bakıp arabaya biner.
Ali nefes arabaya binince evin önünden gider. Onların çıkmasının ardından polisler bahçeye girer. Tahir derin bir nefes alıp polislerin karşısına çıkar.Tahir:buyrun memur bey
Polis:hakkınızda soruşturma var. Hastanız nefes zorluyu klinikten izinsiz çıkarmanıza dair.
Tahir:nefes burda yok ben kimseyi çıkarmadım. Buna dair bir kanıtınız var mı?Deyince polis bişey diyemez.
Tahir:bende öyle düşünmüştüm.
Polis:en son nefes zorlu hastaneden kaçtı diye onu aramaya koyulmuşsunuz. O günden sonra ne nefes hanım ne de siz ortalarda gözükmemişsiniz.
Tahir:evet halen daha arıyoruz.
Bu yüzden kliniğe gidemedim.
Polis:peki. İyi akşamlar.Deyip arabaya binip uzaklaşırlar.
Tahirde telefonu çıkartıp aliyi arar.*
Nefes:tahir
Evin önünde tahirin arabasının durması ile nefes arabaya yaklaştı. Tahirin arabadan çıkması ile koşarak ona sarıldı.
Nefes:çok korktum.
Tahir:şşşhhh geçti haydi içeri geçelim.Deyip içeri girerler.
*
Ali:bak tahir sen ünlü adamsın bu kız her yanında kaldığı an seninde onun hayatı tehlikede olur.
Tahir:ali ben sana deyeceğimi dedim. Nefesi oraya göndermem.
Ali:sen hala neyi direttiğini farkında mısın?polisler dayandı kapına.Der ayağı kalkarak. Nefes oturmuş dikkatlice onları dinlerken tahir sinirle ayağı kalkıp bağırmaya başlar.
Tahir:sen söyle o zaman. Ne yapacaz?
Ali:nefesi oraya göndermek zorundasın!
Tahir:asla. Asla öyle birşey yapmıycam. Nefesi oraya göndermiycem.
Ali:sen farkında değilsin ama bu kızın hayatını daha çok karartıcaksın.Der nefesi göstererek. Nefes bağırmalarından ve konuştuklari konudan çok fazla rahatsız olduğu için kulaklarını kapatmıştır. Fakat ne ali ne de tahir nefesin durumunu görmüyordur.
Tahir:eğer nefesi oraya gönderirsem halen daha ilaç kullanmaya devam edecek ve boşu boşuna. Bu durumu da anca kendine zarar vermediğine dair kanıt gerekicek ilaç kullanmaması için ali.
Ali:tamam tamam kliniğe gönderme ama yanında kalmasına onay veremem.
Tahir:onay isteyen yok zaten ali.
Nefes benim ile kalacak.
Ali:ya otele bırak en kötüsü ev tut veya başka birşey yap ama senin ile olmaz. Olamaz.
Tahir:ali o kız tek başına or-
Nefes:YETERRRDeyince aliyle tahir biranda nefese bakar.
Tahir:nefes
Nefes bir anda mutfağa koşunca tahir ile ali birşey anlamayarak bakar. Nefes elinden bıçakla gelince ikiside şaşırır.
Nefes:yaklaşırsanız öldürürüm sizi. Bu sefer yaparım.
Tahir:nefes saçmalama indir şunu konuşalım.
Nefes:evet saçmalıyorum. Bundan sonra sakın 1 metre bile yanıma yaklaşmayın.Der geri geri dışarı çıkarak. Nefes evden çıktığı gibi koşmaya başlar. Nefes evden çıktığı an tahirler koşarak dışarı çıkar. Nefes gücü yettiği kadar hızlı koşuyordur. Arkadından gelen tahirle aliyi görünce daha hızlı koşar. Fakat ayağı taşa takılınca yere düşer.
Nefes:ahğ
Tahir:nefessssDer yanına gelerek.
Nefes:tahir git. Bırak beni. Kimseyi istemiyorum.
Tahir:yürü eve gidiyoruz.
Ali:tahir sakin ol
Nefes:hayır
Tahir:nefes beni dellendirme.
Nefes:dellen istediğin kadar dellen.umrumda mı.
Tahir:nefes eve gidiyoruz dedim.
Nefes:sen inatsan ben de inadım. Gitmiyorum.
Tahir:emin misin?
Nefes:evet.
Tahir:pekiDeyip nefesi kucağına alır. Nefes tahirin onu kucağına almasıyla bağırır.nefesin bağırmasına bakkaldaki amca koşarak gelir.
Nefes:amca yardım et
Amca:oğlum bıraksana kızı.
Nefes:ya bırak.Der ittirerek.
Tahirde inat etmez bırakır.
Nefes:sağol amca.
Amca:ha bu çocuk senin neyin oluyor.Der tahiri göstererek. Nefes tahire bakar ve cevap vereceği zaman tahir sözünü keser.
Nefes:dok-
Tahir:kocasıyım.
Ali:yuhNefes ve ali tahire şaşkınlık ile bakarken tahir nefesin elini tutmuş ve amcanın yanına gelmiştir.
Tahir:evliyiz biz amca.
Nefes:tahir
Tahir:hadi karıcım evimize gidelim.Der elinden çekiştirerek. Nefes tahire şaşkınlık içinde bakarken tahir içinde zafer çığlıkları atıyordur.
Tahir:gördüğün gibi nefes.
Der yolda durarak. Ve nefese dönerek.
Tahir:ben inadım,sen umut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "