Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!
Tahir:bana nefes ile ilgili bilgi topla ali
Ali:ne gibiDeyince durdu tahir.aliye döndü ve
Tahir:bilgi topla işte annesi kim babası kim küçükken neler yaşamış kısacası hayatını araştır.
Ali:tamam bulurum
Tahir:elini hızlı tutDeyip odasına yürümeye başladı taki arkasından bir tane hemşirenin adını söyleyerek yanına gelmesiyle durdu ve arkasını döndü.
Tahir:ne oldu
Hemşire:hastanız nefes zorlu sinir krizi geçiriyor. Sakinleştirici yapamadık çünkü dokununca daha çok kendine zarar veriyor.
Tahir:tamam siz birşey yapmayın ben geliyorum.Deyip çantasını odasına bırakıp koşarak nefesin odasına geldi. İçeri girince bir sürü hemşirenin nefesin başında olduğunu gördü.
Tahir:hepiniz dışarı çıkın.
Deyince herkesin gözü tahire çevrildi. Nefes tahiri görünce yerden kalkıp yakasına yapıçacağı sırada korkudan ellerini yere indirmiştir.
Nefes:çıkar beni burdan çıkar. Sana güveniyorum sen deli değilsin dedin o zaman çıkar beni.
Tahir:nefes otur konuşalımDeyip kolundan tutacağı zaman nefes kolunu çekmiştir.
Nefes:dokunma. Ben hiçbir şey konuşmak istemiyorum.
Tahir:tamam dokunmuyorum ama seni sakinleştirmeme izin ver.
Nefes:beni burdan çıkar.Diye bağırdı tahire. Bir tane hemşire cesaretlenip nefesin kolunu tutacağı sırada nefes yine hızlıca kolunu çekti.
Nefes:yaklaşma sakın andım olsun hepinizi öldürürüm.
Tahir:siz dışarı çıkın
Hemşire:ama hocam
Tahir:çıkın dedimDeyince tüm hemşireler dışarı çıkıp kapıyı kapatmıştır.
Tahir:nefes az otur
Nefes:hayır dedim beni burdan çıkar.
Tahir:seni burdan çıkarmayacağımı daha öncede söyledim nefes.Nefes artık umudunu kaybetmiş bir şekilde duvara yaslandı. Ve yavaşça yere çöktü. Dizlerini kendine çekip kafasını kaldırdı. Tavandaki ışığa baktı. Geçmişindeki karanlığa inat parlıyor gibiydi. Fakat o ışık nefes için her zaman kapkaraydı.
Nefes:babam eskiden derdi ki"ne olursa olsun umudunu kaybetme. Acıyı veren Allah tatlıyı da verir. Özgürlüğünün peşinden git hiçkimsenin onu elinden almasına izin verme. ". Ben hep umudumu sakladım. O hep benim yanımdaydı. Fakat bir şey eksikti özgürlük.
Deyip tahire baktı. Tahir nefesin geçmişini çok merak ettiği için onu dikkatlice dinledi. Belki de ufak da olsa bir bilgi alabilirdi.
Yavaşça nefesin yanına yaklaştı.
Tahir:o özgürlüğü sen mi bıraktın onlar mı aldı.
Deyince nefes tahirden gözlerimi kaçırıp duvara bakmaya başladı. Bu soru karşısında ağzını açamadı.
Tahir:sen geçmişinde ne yaşadın nefes.
Değince nefes istemsizce tahire baktı. Gözünden akan yaşları umursamadan konuşmaya başladı.
Nefes:emin ol dinlemek istemessin.
Tahir:hayır öyle düşünme ben seni ömrümün sonuna kadar dinlerim sadece sen anlat.Nefes olumsuzca kafasını sallayıp ayağı kalktı. Ve yatağa oturup yorganın içine girdi. Sonrada tahire baktı.
Nefes:senin beni burdan çıkarman nasıl imkansız sa benim de sana geçmişimi anlatmam o kadar imkansız.
Deyip arkasını döndü ve yorganı kafasına kadar çekti. Tahirde bu cevaba şaşkın bir şekilde tepki verdi.Bu kıza deli muamelesi yapıldığı halde bu kadar etkileyici konuşması tahiri şüphelendirmişti.
Nefes:şunu unutma profesör psikolog tahir KALELİ ben buradan çıkacam ve bana deli muamelesi yapılmasının ve bana güvendiğiniz halde çıkarmamanızın hesabını soracam.
Tahir:ben buradayım yeşil istediğin zaman sorabilirsin. Dediğim gibi ben senin dertlerini dinlemeye ve başıma dert olmana razıyım.Deyip odadan çıkmıştır. Ve kapıyı kilitliyeceği sırada alinin yanına gelmesiyle arkasını döner.
Tahir:noldu ali
Ali:bilgi öğrendim ama hiç bilmek istemessin.
Tahir:söyle
Ali:odaDeyince tahir merakına daha fazla dayanamayıp koşarak odasına çıkmış ve ali de gelince kapıyı kapatmıştır. Ve koltuğuna ıturup aliyi dinlemeye başlamıştır.
Ali:nefes çok küçükken babasını kaybetmiş. Ve annesi de bir adamla evlenmiş. Adam çok pislik bir herife benziyor.
Deyip fotoğrafını tahire göstermiştir.
Ali:adı mehmet içki içen sürekli kumar oynayan birisiymiş. Hergün eve sarhoş gelir ya nefesi yada annesini dövermiş.
Deyince tahir sinirle ayağı kalkar.
Tahir:ne
Ali:daha kötüleri var
Tahir:a anlatDeyip elini sıkıp koltuğa oturur. Gözlerinden ateş fışkırıyordur.
Ali:lisede okulun serseri bir öğrencisi tarafından taciz edilmiş.
Der. Tahir git gide sinirlenirken ali söze devam eder.
Ali:mehmet nefes taciz edilirken onu görmüş. Nefesi s sürtük yerine koyup evde çok d dövmüş.
Tahir:lan varya
Ali:s sonra mehmet bir gün nefesin annesi evde yokken nefesi t tecavüz e etmiş.
Tahir:aahhhğğğğDeyip elini duvara vurur.
Tahir:nasıl insan lan bunlar.
Ali:daha sı var. Annesi eve gelince onları o halde görmüş. Mehmette nefes beni azdırdı gibi kötü iftiralar atmış. Anneside inanmış.
Tahir:nerde bunlar
Ali:nefesi buraya gönderdikten sonra amerikaya gitmişler.
Tahir:onları bir şekilde bulmam lazım.
Ali:tahir nefes deli değil. Ona iftira atılmış.
Tahir:biliyorum. Bana nefesin raporunu getir.Deyip ceketini alıp odadan çıkacağı sırada kaşısına endişeli bir hemşire çıkar.
Hemşire:tahir hocam
Tahir:ne oldu
Hemşire:hastanız nefes hanım o odasında y yok.
Tahir:neDeyip arkasını döner. Alide şaşkın bir şekilde tahire bakıyordur.
Tahirin aklında nefesin dediği şeyler canlanır.
"şunu unutma profesör psikolog tahir KALELİ ben buradan çıkacam ve bana deli muamelesi yapılmasının ve bana güvendiğiniz halde çıkarmamanızın hesabını soracam."
Tahir:hayır nefes bunu yapmış olamassın.
Ali:güvenliklere haber verin.Der arkasında koşturan hemşirelere. Tahir nefesin odasının kapısına yaklaşınca elini zorla kapı koluna uzatır. İçeriye girdiği zaman yatağın dağınık olduğunu görür.
Tahir:yok
Ali:nerde bu kız.Tahir koşarak dışarı çıkar. Delirmiş bir şekilde etrafta dönüyordur.
Tahir:hani çok güvenliydi burası hani çok kaliteliydi. Söylesene ali
Ali:tahir onun burdan kaçması imkansız
Tahir:yani kız gitmiş işte
Ali:nerden biliyorsun gittiğiniDer bağırarak. Tahir şaşkın gözlerle aliye bakar.
Tahir:ne demeye çalışıyosun.
Ali:nefesin burdan gitmesi imkansız onun bulunduğu katta bir sürü güvenlik var. Yani nefes gitmiş değil götürülmüş olmalı.
Tahir:ne.
Hemşire:tahir hocam hiçbir güvenlik nefes hanımı görmemiş.Der nefes nefese. Tahirde aliye bakar. Belki de haklıdır. Nefes götürülmüş oladabilir.
Tahir:polise haber verin. O kızı bulucaz. Yoksa bana rahat yok. Gerekirse türkiyenin gerekirse dünyanın bir ucuna gitsin ama yine de bulucaz.
Deyip arabasına binmiştir.
Tahir:sana yaşatılanın hepsinin hesabını soracam nefes. Hele bi seni bulayım. Gerekirse imkansızı başaracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "