X:hastaneyi aradınız mı?
Z:aradık geliyor.
T:çokta gençmiş.Deyip üzülen insanların topluluğuna melek te katıldı.
Melek:noluyor ya.
Deyip koşarak insanların arasından nefesin yanına gelince şaşkınlıkla ve üzüntüyle yere çöktü.
Melek:n nefes
T:sen bu kızı tanıyor musun?
Melek:e evet.Deyip nefesin yanına gelir. Elini tuttu.
Melek:nefes lütfen uyan nefes nolur. Bana vicdan azabı çektirme.
Derken ambulansın içeri girmesi bir olur.
Hemşire:lütfen çekilin.
Deyip nefesi sedyeye koyarlar. Melekte ambulansa biner ve hastaneye gelirler.
Doktor:nasıl oldu.
Melek:b bilmiyorum. Sadece bıçaklanmış.
Hemşire:hocam nabzı çok yavaş atıyor. Ve kanaması var.
Doktor:hemen ameliyathaneyi hazırlayın.
Melek:nefes.Der ağlayarak. Nefesi ameliyathaneye sokarlar. Melekte hemen tahiri arar.
Melek:tahir
Tahir:melek?
Melek:tahir çok kötü birşey oldu.
Tahir:ne oldu melek?
Melek:tahir,nefes.
Tahir:nefes?melek söylesene.
Melek:tahir nefes bıçaklanmış.
Tahir:
Melek:tahir?tahir?Dıt dıt
Melek yüzüne kapatılan telefon ile telefonu hızlıca kapatıp cebine koyar.
*
Ali:tahir nefesin üvey babası evini bulmuş. Acilen eve girmen gerek nefese birşey yapabilir.
Tahir:yapmış lan zaten.Deyip montunu alır.
Ali:ne demek yapmış.
Tahir:nefes bıçaklanmış ali. Allahın emanetine sahip çıkamadım.
Ali:dur lan. Ne diyosun sen.
Tahir:duydun işte. Benim hastaneye gitmem gerek.Deyip odadan çıkar. Ali şaşkın bir şekilde kapıya bakıyordur. Kendine gelince tahirin peşinden gider.
*
Tahir arabayı hızlıca durdurup alinin gelmesini beklenemeden danışmanın yanına gider.
Tahir:nefes zorlu?
Danışman:şuan ameliyatta 3.üncü kat sağ taraf.Deyince tahir ile ali koşarak yukarı çıkar.
Tahir:melek?
Melek:tahirTahir koşarak meleğin yanına gider.
Tahir:nasıl?
Melek:bilmiyorum hiçkimse birşey söylemedi.
Tahir:nasıl oldu.
Melek:bilmiyorum hiç bir şey bilmiyorum. Anladın mı bilmiyorum. Yoktum onu evde yanlız,tek başına bıraktım. Allah benim belamı versin tamam mı?o kız eğer evde yanlız olmasaydı ben olsaydım engelleyebilirdim. Ama yoktum. Bu zamana kadar yanlız olmasına rağmen yine yanlızdı.
Tahir:melek sakin ol.
Melek:olamam tahir eğer ona birşey olursa ben vicdan azabından ölürüm. O benim kardeşim.
Tahir:şşhh olmıycak o bizi burakmıycak.Deyip meleği teselli etmeye çalışır.
Ali:doktor geliyor.
Deyince hepsi ameliyathane kapısının önüne gelir.
Melek:durumu nasıl.
Doktor:merak etmeyin durumu iyi bıçak boşluğa denk gelmiş.fakat geldiği zaman çok kan kaybetmişti.bundan dolayı arh+ (tam bilmiyorum)kana ihtiyacımız var.
Melek:benim uyuşmuyor.
Ali:benim de.
Tahir:benim olabilir.
Doktor:peki hemşire sizi götürsün.Deyince tahir meleğe gözleriyle teselli ettikten sonra hemşireyi takip eder.
*
Tahir:ne zaman uyanacak.
Doktor:geç uyanmaz.en fazla bir saat iki saat.
Ali:sağ olun doktor bey.
Doktor:ne demek geçmiş olsun.Deyip yanlarından gider.
Yarım saat sonra
Melek ile ali koltuğa oturup beklerken tahir duvara yaslanmış nefesin uyunmasını bekliyorlardır.
Odaya hemşirelerin girmesiyle hepsi korkarak bakmaya başlar.
Tahir:ne oldu?
Ali:sakin olun birşey olmamıştır.Derken içerden doktor çıkar.
Doktor:gözünüz aydın. Nefes hanım uyandı.
Deyince hepsi sevinçle birbirine sarılır.
Tahir:peki girebilir miyiz?
Doktor:evet ama hastayı çok yormayın.Deyip gider.onlarda odaya girer.
Tahir:nefes
Nefes:tahir?
Melek:nefes iyi misin?
Nefes:iyiyim. Tahir?
Tahir:efendim?
Nefes:o adam kimdi?beni bıçakladığı zaman " üvey babanın sana selamı var" demişti. Sende telefonda telaşlı bir şekilde konuştun. Neler oluyor.Deyince ali ile tahir birbirine bakar. Melek ve nefeste onlardan bir cevap bekliyordur.
Tahir:o adam üvey babanın adamı.
Nefes:ne!ama nasıl?
Tahir:biz..
Nefes:evet siz.
Tahir:nefes biz annen ile babanı buraya getirmiştik. Sana söyleyemedik. Bilmenden daha çok beklemen senin için daha iyi olacağını düşündük.Deyince nefes hayal kırıklığı ile tahire bakar.
Tahir:üvey baban gerçeği söylememek için elinden gelen herşeyi yaptı. Biz de onu bir yere kapattık.
Deyince nefes ve melek şaşkınca tahire bakar.
Tahir:o da onu oraya kapattığımız için bizim canımızı yakmak için eve adam göndermiş. Ben bunu duyduğum zaman seni aradım. Ama sen açtın o kapıyı nefes.
Nefes:bu mu?gerçekten konu benim kapıyı açmam mı?ya tahir ben senin gözlerimin içine bakarak anlattım geçmişimi. Nasıl acı çektiğimi gördün. Bunca zaman bekledim özgür olmak için. Ali yerlerini tespit ettik dediği zaman benim sevincimi gördün. Onların gerçeği söylemeyeceğimi düşündüğüm halde ben o gün havalara uçtum. Bekledim,bekledim,bekledim...
O hünün gelmesini bekledim. Onları buraya getirmenizi bekledim. Eğer gerçeği söylemeseler bile ben burda hapisken onların orada keyif yapmasını istemedim. Ama sen bana yalan söyledin. Beni hayal kırıklığına uğrattın.Deyince hiçkimse birşey diyemez.
Tahir ve ali yaptığı şeyden pişman olmuşlardır.Nefes:peki sen melek?sende mi bana yalan söyledin?
Melek:nefes benim olanlar ile alakam yok. Gerçekten.
Tahir:melek haklı. O birşey bilmiyor.
Nefes:en azından o bana yalan konuşmuyor.Deyip tahiri tersler.
Melek:nefes emin ol bende senin kadar tahirlere kızgınım ama birde şu yönden düşün kabus gördüğün gün onların gerçeği söylemediğini bize söylemiştin. O anda yaşadığın korkuyu gerçekte yaşamaktansa sana yalan söylemeyi seçmişler.
Ali:melek doğru diyor nefes. Biz hiç senin kötülüğünü istermiyiz.
Tahir:biz ne yaptıysak seni çok sevdiğimiz için senin üzülmene dayanamadığımız için yaptık.Deyince nefes birşey diyemez. Belki de haklılardır diye düşünür.
Tahir:darıldın mı?
Nefes:hayır. Ama kırıldım.
Tahir:ne yapabiliriz.
Nefes:hiç. Sadece zaman.
Tahir:anladımDeyince içeri doktor girer.
Doktor:nefes hanım nasılsınız?
Nefes:iyiyim.
Doktor:güzel. Testlerde hiçbir sıkıntı yok en fazla yarın taburcu olursunuz.
Nefes:teşekkür ederim.
Doktor:geçmiş olsun. Hemşire birazdan gelip serumunuzu değiştirir.
Tahir:tamam doktor bey.Deyince doktor odadan çıkar.
1 saat sonra
Ali:ne yapıcaksın?
Tahir:artık son çare itiraf.
Ali:ne? Eğer o itirafı polise verirsen hem o hem de sen hapise girersin.
Tahir:ney yapayım ali. Nefesin kurtulması için benim hapis olmam gerek.
Melek:ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "