Nefes:ne
Melek:evet. Çekilir misin?Der ve nefesi hafif iterek içeri girer. Nefes şaşkınlığını bir kenara bırakıp kapıyı kapatır. Ve içeri gider. Melek koltuğa oturmuş nefese bakıyordur.
Nefes:şey ben tahire evli olup olmadığını sorduğumda değilim demişti o yüzden şaşırdım.
Melek:hahah evet daha evli değiliz ama inşallah çok yakın bir zamanda evlenicez.Der gülümseyerek.
Melek:sen kimsin?
Nefes:b bu soruyu tahir cevaplasa iyi olur.
Melek:temizlik yaptığa göre hizmetçisin
Nefes:ben hizmetçi felan değilim.
Melek:tamam değilsin kızma.
Nefes:ben mutfaktayım.Deyip hızla mutfağa gider. Derin derin nefesler almaya çalışıyordur. Tahirin bir sevdiği olduğunu duyduğu anda kalbine bir hançer saplanmıştır. Ne olduğunu ne için olduğunu bilmediği bir hançer.
Melek:şey ben özür dilerim.
Deyince nefes hızla arkasına döner.
Melek:niyetim kötü değildi sadece seni öyle görünce hizmetçi sandım.
Der samimi bir şekilde.
Nefes:sorun yok.
Deyip dolaptan yemek için malzemeleri çıkarır.
Melek:ben de yardım edeyim sana.
Deyip bir işin ucundan tutar.
Akşam
Melek ve nefes sofra yı hazırlamış tahiri bekliyorladır.
Melek:ayy çok güzel oldu.
Nefes:evet. Şey tahir sizin burda olduğunuzu biliyor mu?
Melek:hayır. Ben iki aydır ailemin yanındaydım şimdi haberi yok yani süpriz.Der göz kırpıp. Nefeste bu söze gülümser. Ardına zil çalar.
Melek:geldi geldi sen aç.
Deyip nefesi kapıya doğru sürükler. Nefeste kapıyı açar.
Nefes:hoşgeldin.
Tahir:hoşbuldum
Nefes:bunlar ne?Der tahirin elinde ki poşetleri göstererek.
Tahir:kıyafet
Nefes:hım
tahir:sanaDer nefesi göstererek.
Nefes:t teşekkür ederim ne gerek vardı.
Der elinde ki poşetleri alarak.
Nefes:içeri geçsene.
Der gülümseyerek. Tahirde içeri geçer.nefes poşetleri bırakırken içerden kahkaha sesleri gelmesiyle içi burkulur.
Tahir:meleğimm
Deyip sevdiği kıza sarılır.
Melek:tahirimm
Tahir:çok özledim
Melek:bendeDeyip ayrılır.
Melek:bak nefesle hazırladık
Deyip sofrayı gösterir ve ardından nefese gülümser.
Tahir:elinize sağlık
Deyip sofraya oturur.
Melek:şu huyundan asla vazgeçmiyceksin demi.hep böyle nefes ilk ve son düşündüğü şey hep yemek.
Deyip kahkaha atar. Nefeste buna güler. Güle oynaya yemeklerine yerler ardından nefes ile melek sofrayı toplayıp hep beraber çardağa çıkarlar.
Melek:aşkım ben nefese sordum ama cevap vermedi.
Der tahire bakarak.
Tahir:neyi
Melek:kıskanç biri değilim biliyordun sadece merakım dan. Burada ne için kalıyor.Deyince tahir ve nefesin yüzü asılır.
Melek:özel mi?
Tahir:aşkım,nefes sana bunu ne zaman anlatmak isterse o zaman anlatsın çünkü onun için özel.
Melek:ama o da tahir söyler dedi.Deyince tahir şaşkın bir şekilde nefese bakar. Nefes de olumlu anlamda başını sallayınca söze girer.
Tahir:o benim hastam.
Melek:ne. A ama hiç bir sorunu yok gibi
Nefes:yok ta zaten
Melek:e o zaman
Tahir:iftira. İftira uğruna kurban edildi.
Melek:k kim yaptı?Der nefesin elini tutarak.nefeste gözünden yaşları akıtarak cevap verdi.
Nefes:ailem
Deyince meleğinde gözleri doldu.
Melek:i inanamıyorum.
Tahir:ailesini bulana kadar burada kalacak.
Nefes:öyle birşey olmayacak.Der kesin bir karar ile.
Tahir:nefes bunu konuştuk.
Nefes:ama ben kabul etmedim. Etmiycem de. Ben bundan sonra kimseye masraf olmak istemiyorum.
Melek:nefes tahir haklı. Senin için en doğru olan şey bu.Nefes bir anda ayağa kalkar ve sinirli bir şekilde cevap verir.
Nefes:benim için en doğru olan şey ölüm.
Tahir:nefes ne diyorsun.
Nefes.tahir bırak beni.
Tahir:nefes her yerde aranıyorsun bir otele yerleştirsek seni hemen bulurlar,tek başına sokakta ne yapacaksın?
Melek:tahir,nefesin anne ve babasının nereye kaçtığını biliyormusunuz?
Tahir:amerika
Melek:e tamam o zaman. Benim amerikada polis arkadaşlarım var. Ararlar. En kısa zamanda da bulurlar.
Nefes:g gerçekten mi?
Melek:evetDer samimi bir şekilde. Nefeste hızlıca ona sarılır.
Nefes:çok teşekkür ederim
Melek:teşekküre gerek yok kuzum.Der. Tahir onlara hayranlık ile bakarken içeri giren iki tane arabanın ışıkları gözlerini alırken görüntü netleşince telaş ile gelenlere bakar.
Nefes:t tahir
Der tahire korkarak bakar.
Tahir:melek,hemen nefesi içeri götür
Melek:g gel kuzumDeyip omzuna elini koyar ve polislere çaktırmadan nefesi içeri götürmeye çalışırken arkadan polisin ona seslenmesiyle durur.
Polis:hanımefendi bakar mısınız?
Tahir:memur be-
Polis:hanımefendi!Deyip sözünü tekrarlar. Nefes korku ile kapıya bakarken melek yavaşça arkasını döndü.
Melek:b buyrun
Polis:siz değil.Deyince nefes sıkıca gözlerini kapattı. Tahir,melek ve nefes korkudan elleri terlemiş ve bu işten nasıl kurtulcaklarını düşünüyordur. Nefes içinden dua ederek yavaşça arkasına döneceği sırada duyduğu şeyle içinde zafer oluştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Aventura"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "