9.bölüm

338 30 10
                                    

Polis:başkomiserim

Der bağırarak başkomiserin yanına gelir.

Başkomiser:noldu
Polis:ekip uyuşturucu kaçakçılarını bulmuş. Çatışma çıkarmışlar. Yardım çağırıyorlar.

Der. Başkomiser sıkıntıyla nefes verip tahire döner.

Başkomiser:sizide gece gece rahatsız ettik. Kusura bakmayın.

Der ve arabasına biner. Nefes rahatça nefes alıp arkasına döner.

Melek:off
Tahir:yok bu böyle olmıycak.

Der sıkıntıyla. İçeri alinin arabasının girmesiyle hepsinin gözleri kamaşır. Ali güler yüzle arabadan inince hepsi meraklanır.

Tahir:ali?
Ali:güzel haberlerim var.

Der sevinçle.

Tahir:ne oldu?
Ali:nefes

Def nefese yaklaşıp. Nefes merakla aliyi dinliyordur.

Nefes:a ali?
Ali:aileninin yeri tespit edilmiş. Çok yakın bir zamanda kurtulacaksın.

Der bir nefeste. Nefesin meraklı yüzü yavaş yavaş gülmeye ve gözleri dolmaya başlamıştır.

Nefes:s sen ciddisin.

Der ağlamaklı ses tonu ile. Hepsi sevinç içinde nefese bakarken nefes hızlıca aliye sarılır.

Nefes:kurtuluyorum kurtuluyorum.

Nefes aliden ayrılıp koşarak tahire sarılır. Tahir ilk sendelesede dengesini sağlayıp nefese sarılır.

Tahir:özgürsün
Nefes:özgürüm.

Nefesin göz yaşları tahirin gömleğini ıslatırken diğerleride onlara dolu gözler ile bakıyordur.

Nefes tahirden ayrılıp meleğe bakar. Melek zor da olsa gülümseyip kollarını açar.nefes te gidip sarılır.abla kardeş gibi birbirlerine sarılırken aliyle tahirde birbirine sarılır. Herkesin yüzü gülüyordur. Nefes sevinçle hepsine bakar.

Nefes:allah hepinizden razı olsun. Sizin sayenizde ilk defa göz yaşlarımın sebebi mutluluk oldu.
Tahir:o nasıl söz deli kız.

Deyip elini nefesin omzuna atar. Melekte diğer omzuna atar. Alide gelip tahirin omzuna atar elini.

Melek:biz böyle çok güzel olduk

Der gülerek.

Tahir:evet. Çok güzel olduk.

*

Nefes ilk defa güneş ışınlarına güler yüzle bakıp banyoya gider. Elini yüzünü yıkayıp aşağı iner.

Melek:günaydın prenses.
Nefes:sana da günaydın kraliçe.

Der yanağından öpüp.

Melek:çok neşelisin bugün.
Nefes:olmıyım mı?
Melek:olur mu öyle şey rabbim her gün ışığını mutlulukla bakmanı nasip etsin.

Dediği gibi arkadan tahirin sesiyle ikiside o taraf bakar.

Tahir:amin
Melek:aşkım,günaydın.
Tahir:günaydın meleğim,sanada günaydın nefes.
Nefes:g günaydın.
Melek:tahir sen kliniğe gidince biz nefesle dışarı çıkabilir miyiz?

Deyince tahirin yüzü düşer. Nefes meraklı bir şekilde tahire bakar.

Tahir:olur demek çok isterdim. Ama henüz daha ailesini gerçeği söyletmedik.ama en kısa sürede hep birlikte istediğimiz kadar gezicez.

Kimse'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin