Bomboş bir bölüm ile daha karşınızdayım. Zaman kaybı istemiyorsanız geri tuşuna basabilirsiniz jsjjsj
Nefes zorlu
Gerçekleri duymak zordu. Hayatın gerçekleri insanın canını yakıyordu. Tahiri çok iyi anlıyordum. Donmuş bir şekilde bilgisayara bakması beni korkutmaya başlıyordu.
Nefes:tahir birşey de. Korkuyorum.
Tahir susmuştu. Tepkisiz bir şekilde bakması ayağı kalkmasıyla sonlandı.
Koltuğun üzerinden hırkasını alması ile hızlıca evden çıktı. Ben de arkasından koşsamda ona yetişememiştim.
Nefes:tahirrr. Yapma be. Yapma.
Gözlerimin dolmasına engel olamıyordum. Telefonumu çıkarıp hızlıca aliyi aradım.
Nefes:alo!
Ali:efendim!
Nefes:Ali tahir gitti.
Ali:ne? Anlamadım?
Nefes:melek nişanlanmış. Tahir de evden hızlıca çıktı nereye gittiğini söylemedi. Ali nolur bul onu korkuyorum.
Ali:t tamam bekle orda sen.Deyip telefonu kapatınca nefes çaresiz bir şekilde içeri girmişti.
Tahir kaleli
Yazık! Çok yazık!
Bütün hayaller bütün emekler bir mektuba sığmış. Benim yere göğe sığdıramadığım sevdam bu denize sığmış.
Erkek adam ağlamaz derler. Hayır! Seven adam ağlar. Ben bunu şimdi daha iyi anlıyorum.
Elimde ki mektubu sinir ile yırtmaya başladım. Bir yandan bağırıyor bir yandan da deli gibi ağlıyordum.
Yanımda ki insanlar bana deliymiş gibi bakarken ben sadece mektubu yırtıyordum.
Ali:yeter dur artık.
Deyip ellerimi tutmasıyla hıçkırarak banka oturdum.
Ali:herşeyi baştan anlat. Ne olmuş ne bitmiş. Nefes bana sadece meleğin ..
Ali cümlesine devam edememişti.
Ali:anlat belki bir şey yaparız.
Tahir:ne yapacaz. Beni terk edip arkadaşımla nişanlanan bir kadın için ne yapabiliriz.
Ali:ne! A arkadaşın mı?
Tahir:melek eski iş yerimde ki arkadaşım dediğim kişi ile nişanlanmış.
Ali:ben bunu b bilmiyordum.Bende bilmiyordum. Keşke bilmeseydim de. Keşke onu hiç sevmeseydim. Onun için ağlamayı ne kadar istemesemde buna engel olamıyordum.
Alinin telefonu çalmasıyla odağım oraya oldu.
Ali:efendim nefes?
Yanındayım şimdi.
Sahildeyiz.
Tamam nefes gelince konuşuruz.
Ali:nefes! Seni sordu.
Tahir:o da evde yalnız kaldı. Git kızı yalnız bırakma.
Ali:sen?
Tahir:ben tek başıma kalmak istiyorum. Kafamı dinlemem gerek.
Ali:peki.Deyip gidince ben de biraz daha denizi izlemeye devam ettim.
Nefes zorlu
Camdan dışarı bakarken alinin arabasını görmem ile koşarak dışarı çıktım.
Nefes:ali!
Nefes:t tahir nerde?
Ali:o gelmedi.
Nefes:nasıl? Tahiri orada yalnız mı bıraktın ali?
Ali:yalnız kalmaya ihtiyacı var.
Nefes:ne ihtiyacı be. Asıl şimdi onun bize ihtiyacı var. Ve ben bu görevimi yerine getiricem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse'm
Adventure"Beni kimse görmez,sevmez. Benim deli olduğumu düşünürler halbuki hepsi sevgisizlikten. Ben sesimi çıkarmaya çalıştım fakat görmezden gelenler sayesinde sonzuluğa sustum. "