•1•

280 7 0
                                    

"De anyaaa most néztem átt az angolt már vagy
hetetszére"mondtam de anyám csak gyilkos tekintetel rám nézet.

"Nem tudom mit nem értesz azon hogy ha már Angliába élünk akkor az angolt anyanyelvileg kell tudnod."mondta mire csak megforgatom a szemem és felmentem a szobámba.

Nem értem anyámat miért csinálja ezt velem jó kint élünk Angliába de már komolyan néha úgy érzem jobban tudok angolul beszélni mit a saját nyelvemen. Amúgy Lili vagyok egy 17 éves lány aki utálja a szüleit. Rövid világos barna hajam van és elvileg zöldes-kék szemem de régen amikor még Magyarországon tanultam mindenki azt mondta olyan szemem van mint a föld olyan szép és olyan sok színű szóval föld szemem van.(Amúgy nekem is ezt mondják.😂 szr.) Magas vagyok az átlagomhoz képest de én ennek örülök. A testem elvileg vékony de én nem érzem benne jól magam. Érdeklődési köröm azóta nincs amióta kint élünk Angliába helyete az olvasástól ki tudok kapcsolódni de persze csak magyar nyelvüeket. Kitűnő tanuló vagyok. Szóval sziasztok az én uncsi életemben.

"Liliiii"hallotam meg anyám hangját szóval fletápászkodtam az ágyamról és lementem a szüleimhez"

"Igen"kérdeztem mikor leértem hozzájuk. Furcsán és egy kicsit csalódottan nézték maguk elé.
"Minden rendben?"kérdeztem és leültem velük szemben a székre.

"Lili a szomszédunk feljelentését tett a családunk ellen elvileg azzal hogy loptuk az áramját."mondta anyám mire én csak hűvös tekintetel néztem őket.

"És most akkor mi lesz?"kérdeztem de nem mutattam ki semmit csak még hűvösebb tekintettel néztem őket.

"Te el fogsz költözni a nagyszüleidhez míg minden rendben nem jön."monda apám mire már nem bírtam tovább és elkezdtem velük veszekedni.

"Ti úgye ezt nem gondoltátok komolyan hogy azért nekem kell elköltöznöm mert a hülye szomszédunk feljelentett."
mondtam

"Lili muszály össze kapnunk magunkat valamennyire és abban te csak hátrálnál minket."mondta anyám mire azt hittem el sírom magam szóval nekik én nem is jelentettem semmit hogy csak így lepaszolnak. Oké akkor baszák meg. mondtam magamban.

"Szóval akkor mondjuk azt hogy már értem hogy ki akartok rakni ebből a házból mivel én nektek nem jelentek semmit."mondtam és éreztem hogy nem bírom tuk sokáig és elkezdek sírni.

"Lili mi nem akartuk hogy ez megtörténjen de ha megtörtént akkor muszály ezt cselekednünk." mondta anyám de ez engem már nem érdekelt megforgatom a szemem és flefutottam a szobámba az ajtót bedig becsaptam magam után. És kitört belőlem a sírás sírva dőltem be az ágyamba szóval ezaz sirjuk magunkat álomba.

————————-—————————————-

Itt az első rész komentbe
véleményeket❤️
Bocsi a helyesírási hibákért😅
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Where stories live. Discover now