"Lili"
Óvatosan kinyitottam az ajtót és kinéztem rajta. Éppen a szüleink szobáját már mint Dávid szülei szobáját nézték át gyorsan oda futottam és bezártam azt az ajtót."Gyere Dávid."szóltam oda Dávidnak aki óvatosan kinézet és oda futot mellém.
"És most?"kérdezte és lenézett a lépcsőre.
"Most az lesz hogy gyorsan le futunk és elmegyünk ebből a házból."mondtam mire ő bólintott.
Lefutotunk a lépcsőn ahol Alíz és Dave is halotan feküdtek. Dávidot a sírás kerülgete de miattam erős maradt ezért hála hogy senki nem volt lent így gyorsan kifutotunk a házból és a legelső buszra fel szálltunk ami jött.
"Lili a szüleim."mondta és már vízbe úsztak a szemei.
"Sajnálom Dávid."mondtam mire ő az ölembe dőlt és úgy sírt halkan.
A buszon ülve gondoltam majd csak az utolsó megállónál szálúnk le valahol majd megtudunk szállni. Dávid békésen aludt az ölemben én meg gondolkoztam. Az életem el van cseszve nagyon de most a legjobban Dávid szívta meg nagyon sajnálom. Ekkor hirtelen egy ismerős alak szállt fel a buszra és ált meg az ajtóban.
"Bence?"kérdeztem mire ő rám nézte és azonnal át ölelt.
"Hát ti meg mit kerestek itt és miért van nálatok bőrönd?"kérdezte és elengedte az éppen leszálló utast és oda ált mellénk.
"Tudod....."és elmondtam neki az egészet ami történt ő csak nézet és néha kitágult a szeme hogy mégis hogy történhetett ez meg.
"Jézusom nagyon sajnálom és Dávid hogy viseli?"kérdezte és szomorúan Dávidra nézet.
"Hát nem tudom igazából sírt és utána az ölembe dőlt és nem sokkal később ell is aludt."mondtam és elkezdtem simmogatni az alvó Dávid fejét.
"Jó akkor most egy ideig nálam fogtok aludni és élni még le nem dolgoza Dávid és te is és után majd nevelő otthonba mentek."mondta és megfogta a válam.
"Jaj Bence nem kell."
"De nem merd azt mondani hogy nem."
Szóval így történt hogy elvileg Bencénél fogunk lakni pár hétig vagy hónapig.
——————————————————————
Sziasztok embik!
Végül is most nem kerültek utcára Liliék és Dávid crush-ánál fognak élni majd meg látjuk mi lesz.
Ja és lehett hogy lesz Dávid szemszögéből is ezentúl de nem biztos.
Lili🥺
KAMU SEDANG MEMBACA
•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip
Fiksi PenggemarAz embereknek mindig van nehéz korszaka amikor azzon veszekszünk mással hogy nekem elegem van ebből. Mindig gondolj bele abba hogy másnak lehett sokkal rosszabb. Mindig van a tiednél rosszabb is ezt jegyezd meg. Roadtrip+egy lány és egy fiú Érzelm...