•19•

105 4 3
                                    

"Lili"
"Köszönöm Dávid."mondtam és elkezdtem enni a kaját.

"Amúgy Lili Bence valami olyasmit mondot hogy nem leszünk kettesbe hanem többen leszünk te tudod kik azzok?"kérdezte Dávid és az utolsó falatát kapta be.

"Ja tegnap este taliztam velük jofejek nyugi."

"Oké...."

"Brook"(💞🔫Brooki)
Ahjjjj mindjárt éhen hallok. Most azzonal kell nekem kaja vagy itt ősze esek az ágyba. Kikeltem az ágyból persze úgy hogy a melletem fekvő Jacket ne keltsem fel és lementem a konyhába hol Lili és egy fiú fogadot biztos akkor ő Dávid.

"Lili csinálsz nekem reggelit kérlek." kezdtem el neki könyörögni mire eszembe jutott hogy a mosolyomnak nem tud ellen állni szóval rá mosolyogtam.

"Jó csinálok."mondta mire egy pacsit adtam magamnak így gondolatba és megköszöntem hogy ilyen mosolyom van.

"Te meg ki vagy?"kérdezte Dávid ja szerintem ez volt a neve.

"Brooklyn."mondtam. "És téged?" azért a biztonság kedvéért megkérdeztem tőle hogy mi a neve.

"Dávid."mondta és oda ált Lili mellé segíteni. Én meg leültem az asztalhoz és vártam a reggelimet.

"Brooki felmehetsz és felkeltheted a többieket addig megterittek és megcsinálom a reggelit."mondta Lili és ezzel így feltesékelt a szobába. Brooki ezt tetszik. Már most imádom ezt a lányt még jó hogy meleg vagyok.(Brooki meleg💞🔫)Felmentem vissza a szobába ahol az egész csapat este elaludt. Uhhhh milyen veszekedés volt itt hogy ki hol aludjon és hogy kié legyen a takaró.

/Visszaemlékezés/
"Szóval akkor ki hol alszik?" kérdeztem és leraktam a bőröndömet az egyik sarokba.

"Nekem mindegy csak ágyon." jelentette ki Jack és elfoglalta a franci ágyat.

"Oké akkor én ezzen a matracon alszok."mondta Andy és befeküt kétt matrac közé.

"Jó én itt."mondta Mikey és lefeküdt Andynek balra levő matracra.

"Én meg itt."mondta Rye és levágta magát Andy másik oldalán levő matracra.

"Nem nem én nem alszok Brooklyn mellet."mondta Jack és nem is engedett oda az ágyhoz.

"Jaj ne már Jack ne legyél ilyen mi a bajod velem?"kérdeztem és kutyus szemekkel kezdtem el nézni és kérni hogy hagy aludjak melette.

"Nem nem Brooklyn nem fogok ennek a kutyus szemnek bedőlni nem fekszel ide."mondta Jack én meg elkezdtem sírni.

"Baszus Jack ne már tudod jól ha Brook sír akkor ő holnapra beteg lesz szóval jobb lesz ha megenged neki hogy ott aludjon."mondta Rye és kérően Jackre nézett.

"Jovan gyere de holnap már nem alszol itt."mondta Jack mire én boldogan felpattantam és oda futottam az ágyhoz és bele is dőltem.

Már majdnem mindenki aludt mikor Rye szólalt meg.

"Andy add már vissza a takarom hát meg fagyok."mondta Rye és lehúzta Andyről a takarót aki meg utána vissza húzta és így veszekedtek tovább.

"Ryeeeee én is fázok szerez magadnak másikat."mondta Andy és jobban elhúzta Ryetól a takarót.

"Fiúk kusoljatok már be valaki aludni szeretne."mondta Jack.

"Andy most meghalsz."mondta Rye és elkezdte csikizni Andyt ami neki a gyengéje ezt mindenki tudja főleg Rye(😏

"Ryeee ne-e mert be-bepisilik." mondta Andy és csak nevetett.

"Akkor add vissza a takarót." mondta Rye.

"De én is fázok."mondta Andy még mindig nevetve.

"Akkor van egy jó ötletem hogy nem fog egyikünk se fázni."mondta Rye és oda adta Andy a takarót.

Rye közelebb ment Andyhez és így mind a kettőnek jutott takaró és  egymás karjába aludtak el.

"Na végre."mondtam hallkan és engem így elnyomott az álom.

/visszaemlékezés vége/

Szóval a tegnap este is fura volt a leghíresebb ship a bandában az a RANDY ami Rye és Andy nevéből tevődik össze ők kamera előtt szoktak néha csókolozni és sok randy momentet készítenek. De valós életbe nincsenek együtt sajnos. Utánuk van a JACKYLN az is nagyon híres az én és Jack alkotjuk de ahogy mondtam nem vagyunk együtt pedig Jackbe már akkor szerelmes voltam amikor a reptéren megláttam. De hát senkise tudja úgy mint azt se hogy meleg vagyok szóval örök titok maradt. Be nyitottam a szobába és körbe néztem utána semmi gondolkodás nélkül el üvöltötem magam.
——————————————————————-
Sziasztok embik!
Na eddig milyen szerintetek folytasam?💞
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip حيث تعيش القصص. اكتشف الآن