•20•

95 4 3
                                    

"Lili"
"Dávid add ide kérlek a sót."kértem meg Dávidot aki levette a polcról és a kezembe nyomta.

"Tessék."mondta és folytata a teritést.

Ekkor 5 komás fiú sétált le a lépcsőn. Cukik voltak ilyen kómásan de amúgy ők minden hogy cuki ahw.

"Jó reggelt álomszuszékok." mondtam mire ők rám néztek és az időt kérdezték. "10:47"mondtam.

"Uhhh jó sokat aludtunk."mondta Andy fáradt hangon és leült az asztalhoz.

"Andy te vagy a hibás."mondta Jack és Andyvel szembe ült le.

"Mert mit csináltam?"kérdezte és kíváncsian a többi fiúra nézet.

"Elveted a takarom."mondta Rye és helyet foglalta Andy mellett.

"De hát én is fáztam ez így nem igazság."mondta Andy durcásan és össze fonta a karját.

"Tényleg veszekedtettek este én nem hallotam."mondta Mikey és leült Jack mellé vagyis a bal oldalára.

"Mert te aludtál Mikey."mondta Brook és helyet foglalt Jack másik oldalán.

"Brooklyn hányszor kell még elmondanom hogy ne ülj mellém ne legyél a közelembe."mondta Jack és közelebb ment Mikeyhoz.

"Amúgy hagy kérdezem már meg hogy ti mindig ilyenek vagytok baszus."mondtam és leültem Andy mellé és lekartam az utolsó ételt is vagyis a felvágott parit.

"Reggel mindig."mondta Mikey és elkezdet enni.

"Andy te miért nem eszel?" kérdeztem.

"Mert mérges vagyok a fiúkra." mondta és közelebb tolta magát hozzám.

"De én nem csináltam semmit." mondta Rye és vissza húzta Andy székét a helyére.

"De de Ryan pontosan te vagy az oka annak hogy most nem eszek." mondtam Andy és fel akart állni az asztaltól de Rye megfogta a kezét és vissza ültette.

"Sajnálom Andy hogy mérges vagy rám de kérlek egyél mert akkor éhes leszel napközben."mondta Rye és elkezdet Andynek szendvicset csinálni.

"Köszönöm Rye."mondta Andy és átölelte Ryet.

"Oké na elég volt a randyből." mondat Jack.

Csak ültem és néztem őket ez egy fiú banda akkor biztos melegek de nem kérdezhetek rá mivel az dulakodás lenne.

"Rye"(Ryen baba😂💞)
"Na és Lili te miért nem eszel?" kérdeztem és rá néztem Lilire.

"Én már ettem."mondta

"Akkor oké tessék Andy itt a szendvicsed és most már egyél." mondtam és oda raktam Andy tányérjára a kaját ő meg rám moslygot.

Istenem de imádom én ezt a fiút örökre a szívembe zárom és az enyém lesz bármilyen áron is de az enyém. (Rye is meleg😂💞)
————————————————————-
Folytasam vagy hagyam?💞
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip حيث تعيش القصص. اكتشف الآن