•27•

98 5 1
                                    

"Lili"
A képem az osztály társaim voltak a magyarok akiket nagyon rég nem láttam és már nagyon hiányoztak. És a tanárom aki közepén ált. De amikor a szöveget elkezdtem olvasni még jobban megtörtem.

• A tengnapi napon nagy szörnyűség történt osztályfőnökünk és egyben nevezhetük volna már pót anyukánnak is egy nagyon súlyos autó balesetben elhunyt (nem tudtam mit csinálni sírni kezdtem szerencse hogy nem volt senki a szobába)a temetést 07.12 lesz az Erzsébet temetőbe mindekit várunk aki ismerte.

Szeretettel osztálya.🥺
Nyugodjon Békében!🕊🖤

Nem nem ez nem lehett igaz most azzonal fel kell hívnom az egyik osztály társam. Máris a csoportban indítottam beszélgetést mire elég sokan felveték.

"Lili hát te?"kérdezte Tomi egyik legjobb fiú osztály társam.

"Olvastam a posztot ott leszek a temetésen ígérem és nagyon sajnálom ami történt."töröltem le a könnyeimet.

"Nagyon szörnyű balesete volt nem érdemelte meg."mondta Fruzsi az egyik legjobb barátnőm még onann.

"Nagyon nem pont most amikor 2 hónap múlva ballagunk."mondta a másik fiú osztály társam neki Zoli a neve.

"Mivel még igazából nálatok tanulok csak én angolul ezért megnyugodhatok veletek fogok elballagni minden kép."mondtam mire mindenki mosolyogni kezdett és én is boldog lettem. "Együtt fogjuk feldolgozni oké bárkinek gondja van hívja a csoportot és beszélünk oké?"kérdeztem mire mindenki okézni kezdet.

"Lili mi most megyünk mert holnap iskola."mondták és mindenki szomorúan elköszönt és elment.

Utoljára néztem meg ezt a képet vége nem fogom öt soha többet láttni ki kell nyomtatnom ezt a képet most. Felkeltem az ágyból és kísiettem a szobából át a fiúk szobájába.

Mikey éppen valami vlogot vágott. Brook és Jack valami videójátékot játszottak és nagyban ordítottak egymással. Andy és Rye meg miiii ezzek össze bújva filmet néztek ohhh bazdmeg hogy lehetnek ennyire cukik. Nem érdekelve hogy mindenki el van foglalva ordítani kezdtem.

"FIUKKKKKKK."ordítótam mire Jack és Brook egymásnak ütköztek és egyszere dobták el a konsulokat(bocsi ha szarulm írtam😕🤷🏾‍♀️)és rám néztek Mikey nem ilyet meg csak kérdően rám nézett. Andy anyira megilyet hogy Rye ölébe ugrot és így Rye leejtette a telefonját és Andy derekát fogta meg mire Andy paradicsom vörös lett és ők is engem kezdtek el nézni.

"Most azzonal elkel menünk a nyomtatóba."

"Hogy hova?"kérdezte Jack és felvette a konsolát a földről.

"A nyomtatóba."mondtam megint el nekik.

"De az szerintem már nincs nyitva."mondta Rye és jobban magához húzta Andyt mire Andy jobban piros lett hova tud ez még vörösödni jézusom.

"Rye éjjel nappal nyitva van." mondtam

"Jó akkor menjünk."mondta Andy és felállt Rye öléből.

"Jó na ki jőn?"kérdeztem mire Mikey vissza fordult a géphez és tovább vágta a vlogot. Brook és Jack újra játszani kezdtek szóval Rye maradt.

"Én megyek."mondta és boldogan oda állt Andy mellé.

"Oké mindjárt jövünk srácok." mondtam a fiúk bólintottak mi meg elindultunk.
——————————————————————

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Where stories live. Discover now