"Lili"
Sajnos nem jött össze a tervem hogy majd csak holnap reggel kellek fel mivel éjfélkor egy nagy duranásra kelltem fel. Mi lehetett ez? Felkeltem az ágyból de úgy hogy persze Dávidot ne keltsem fel. Nem is értem hogy ő erre hogy nem kellet fel. Lesétáltam a konyhába hol egy csapat fiú banda ült és Bence."Bence."szólaltam meg halkan mire mind az 5 fiú és Bence is rám nézet. "Kik ezzek és mi volt ez a zaj?"kérdeztem fél álomba.
"Lili ők hmmm ő....."dadogta Bence és segítő kérdően nézet egy szőke hajú fiúra.
"Istenem Bence anyira hülye vagy már szóval mi a roadtrip vagyunk és én Brooklyn Wyatt vagyok Bence ikertestvére."mondta akkor Brooklyn mire furán néztem rájuk ennek van ikertestvére és az egy bandában van. Dikmá.
"Ti iker tesok vagytok?"kérdeztem csodálkozva és besétáltam a konyhába.
"Ja azzok sajna."mondta Bence mire ez a Brooklyn gyerek válon ütötte.
"Jó oké és mit kerestek itt?"
"Azért vagyunk itt mert mostantól mi fogunk rátok vigyázni napközben még Bence iskolába van és ja elvileg ezért nem Bence."mondta vagyis kérdezte meg Bencétől egy barna hajú gyerek.
"Amúgy mutatkozunk már be azt se tudja hogy kik vagyunk."mondta a fekete hajú gyerek.
"Én Mikey vagyok."mondta a fekete hajú gyönyörű kék szeme volt és pircinge is volt amit én imádok mivel nekem a fülem van végig rakva és volt pár tetkoja is az is jól nézet ki rajta. Itt egy kép róla.
(Igen itt még Mikey van majd később lesz Sonny💞)(De amúgy nekem nagyon hiányzik Mikey ki van még így vele?🥺💘🔫) szr.💓"Szia én Jack vagyok."mondta a következő ír akcentusa volt ami nagyon cuki volt szóval rá kérdeztem.
"Ír vagy?"kérdeztem mire ő bólintott és elmosolyodott. Barna haj volt és zöld szemem és elégé magas. Itt egy kép róla is.
"Sziaaaa én Brooklyn vagyok de csak Brooknak szoktak hívni." mondta és rám kacsintott. Rohat cuki mosolya van azt rohat élet szőke haja van és zöld szeme ami nagyon jól áll neki ahww nagyon cuki. Itt egy kép róla is.
"Hello csajszi én Ryan vagyok de Ryenak szoktak nevezni."mondta a barna hajú és barna szemű fiú helyes volt nagyon és cuki is a mosolya is nagyon cuki volt azt hittem elájulok és volt még egy fiú is. Itt egy kép róla is.
"Szia én Andrew vagyok de a többiek csak Andynek hívnak." mondta mire Rye szólalt meg.
"Meg Fovvsnak."mondta és elnevete mindenki magát és Andy elpirult. Hmmm fura lehett hogy meleg. Amúgy neki is szőke haja volt de szerintem festett és a szeme AZTA KURVA ÉLETT tenger kék szeme volt amibe azzonal elvesztem olyan gyönyörű volt ohhh anyám. Itt van az utolsóról is egy kép.
———————————————————————
Sziasztok embik
Na most már a fiúkat is megismerte Lili és inen jönnek majd az izgalmak.
Lili🥺
YOU ARE READING
•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip
FanfictionAz embereknek mindig van nehéz korszaka amikor azzon veszekszünk mással hogy nekem elegem van ebből. Mindig gondolj bele abba hogy másnak lehett sokkal rosszabb. Mindig van a tiednél rosszabb is ezt jegyezd meg. Roadtrip+egy lány és egy fiú Érzelm...