•28•

93 7 0
                                    

"Andy"
Lilit kísértük el a nyomtatóba mivel valamit sürgősen ki kellet nyomtatni. Hideg volt kint ezért dideregni kezdtem.

"Andy nehogy nekem megfáz vedd fel a pulcsim."mondta Rye és a pulcsiját nyújtotta felém.

"D-de Ry-ye te is fá-ázol mint én." mondtam neki dideregve és már néha a fogaim is össze kocantak anyira fáztam mire Rye közelebb sétált hozzám rám adta a pulcsiját pluszban még át is ölelt.

"Fiúk ne most nyálaskodjatok kint meg vártok vagy bejöttök ti is?" kérdezte Lili mire mi Ryeal gyorsan utána futottunk. Bent az épületben jó meleg volt ezért már végre nem didergtem.

***

"Lili mehetünk?"kérdeztem meg Lilit mert már nagyon fáradt voltam és úgy érzem mindjárt eldőlök.

"Most már igen."mondta és előre ment éppen lépni akartam mikor kétt kart éreztem meg a derekamnál mire én hátra néztem hála csak Rye volt az.

"Fáradt vagy már nagyon Andy." mondta Rye na ne mond Rye baszus nem is vettem észre. Ekkor hirtelen felkapott és így mentünk ki a boltból.

"Rye az utcán vagyunk tegyél le." mondtam de ő nem tett le csak oda sétált Lili mellé.

"Minden rendben Andy?"kérdezte Lili.

"Igen csak nagyon fáradt vagyok már."mondtam és az álomosság kezdet elnyomni de nem hagyhattam.

"Andy nyugodtan aludhatsz." mondta Rye mikor az utolsó utcánál fordultunk be.

"Rye mindjárt otthon vagyunk addig már nem alszok el."mondtam és elkezdtem Ryet kérni hogy tegyen le. "Ryeee kérlek tegyél le." mondtam mire végre lerakot de annyira fáradt voltam hogy ahogy lerakot vissza estem az ölébe és elaludtam.

"Rye"
Gyorsan felkaptam Andyt az ölembe és így sétáltunk tovább mikor is Lili szólt hozzám.

"Rye ti együtt vagytok?"kérdezte mire én rá néztem és szomorúan megráztam a fejem.

"Nem csak legjobbarátok vagyunk."

"De annyira cukik lennétek együtt én szurkolok nektek hogy együtt legyetek."mondta mire rá mosolyogtam muszály neki elmondanom benne megbizom.

"Figylej Lili tudsz titkot tartani?"

"Persze rengeteg titkot tartok." mondta és kíváncsian hallgatozni kezdet.

"Én Andyben már 2éve szerelmes vagyok de eddig soha nem mertem lépni mivel féltem hogy ő nem érez irántam semmit."mondtam és egy lágy puszit adot Andy arcára.

"Szerintem Rye Andy is úgy érez irántad mint te iránta."mondat Lili és végre már csak egy útest választott el minket a háztól.

"Hát nem tudom mit tegyek hogy kiderítsem."

"Majd én segítek neked de akkor midig a közelébe kel hogy legyél és figyelned kell és majd megmondom neked."mondta Lili és elővette a kulcsokat mivel ide értünk a házhoz.

"Hát oké akkor megegyeztünk." mondtam és boldogan mentem be a lakásba és sétáltam fel Andyvel a szobába.

"Akkor joéjszakát Rye holnap reggel majd talizunk."mondta Lili és bement a szobájába.

"Neked is."mondtam és én is bementem a szobába.

"Fiúk ti miért nem alszotok még holnap korán kelünk."kérdeztem Jacklynéket akik még mindig játszottak.

"Ryeee nem tudjuk abba hagyni a játékot azért."mondt Brook.

Lefektettem Andy a matracra és betakartam oda sétáltam a fiúkhoz.
Kikaptam a kezükből a konsolt és a tevét is kikapcsoltam.

"Nyomás aludni most."mondtam és az ágyra mutatam.

"De..."kezdte volna Brook de félbe szakítottam.

"NINCS DE MINDENKI FÁRADT NYOMÁS ALUDNI FIÚK."orditottam rájuk mire mind a ketten az ágyba feküdtek és aludni kezdtek.

Befekütem Andy mellé közel bújtam hozzá és kezemet derakára helyeztem és így aludtam el.
—————————————————————-

Jó8 mindekinek 😘

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Where stories live. Discover now