•16•

109 4 1
                                    

"Dávid"(meglepi😂💘)
Reggel nem tudom mikor kellhetem de egy ismeretlen ágyban keltem. Csak arra emlékeztem hogy tegnap Lili a legjobb barátnőm mellet aludtam el. Aztán gyorsan jöttek vissza az emlékek. És csak ugrottak be szóval sírni kezdtem. Ahogy meghaltak a szüleim ahogy tegnap Bence fogadot minket be. Felületem az ágyon és a kezembe temetem az arcom és így sírtam tovább. Ekkor valaki benyitott az ajtón mire én könnyes szemmekel néztem rá. Lili volt az......

"Dávid mi a baj miért sírsz?" kérdezte és azzonal oda futott hozzám és átölelt. Ezt imádom a legjobban benne hogy úgy viselkedik velem mintha a gyerek lennék.

"Cs...csak előjöttek az emlékek." mondtam és bele dőltem az ölébe. Ilyenkor mindig nyugodt leszek és el is alszok. Ami most is megtörtént.

"Lili"
Dávid megint az ölembe aludt el ilyenkor mindig olyan édes ezért imádom én anyira persze csak barátként mikor Bence nyitott be az ajtón.

"Minden rendben?"kérdezte és bejött az ajtón.

"Igen most már minden."mondtam mire Bence oda sétált mellém és leült az ágyra.

"Nagyon sajnálom Dávidot hogy ez megtörtént vele meg persze tégedet is és ha kell elintézem hogy most egy hétig ne keljen suliba menjetek."mondta

"Nagyon köszönöm Bence ez most nagy segítség lenne nekünk." mondtam és az alvó Dávid fejére nyomtam egy lágy puszit.

"Rendben akkor én most elmegyek a suliba és megmondom az igazgatónak hogy mi történt oké?" kérdezte mire én bólintott. Bence kisétált a szobából és még azt is hallotam hogy bezárja maga után az ajtót és elmegy szóval most csak ketten vagyunk ebben a házban Dávidal.

"Dávid.."keltegedtem Dávidot aki komás fejjel nézet rám. "Gyerünk Dávid kéne valamit enünk reggelire."mondtam mire Dávid kiugrot az ölemböl és elkezdet futni de egy perc múlva vissza jött.

"Te nem jössz?"kérdezte mire én felnevetem és felálltam az ágyrol és vele együtt sétáltam le a konyhába.

***

Unalmas volt a nap igazából Dávid majdnem egész nap aludt szóval én csak ebédet készítettem meg leültem telefonozni. Mikor végre Bence érkezett meg.

"Sziasztok."köszönt fáradtan Bence és leült a fotelba. "Hogy telt a napotok?"kérdezte. De ahogy észre vette hogy Dávid nincs ott róla kezdet kérdezgetni.

"Köszi amúgy jól csak kicsit uncsi volt."mondtam és fel indultam a szobába hogy lefeküdjek egy kicsit piheni. Nem sokkára el is aludtam és ennek hála már csak más nap reggel akkartam keltem fel.
———————————————————————-
Sziasztok embik
Na igen most volt Dávid pov majd mostantól sok is lesz.
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Donde viven las historias. Descúbrelo ahora