•31•

108 7 0
                                    

Sziasztok Embik!
Ezt a részt csak saját felelősségre olvasd el.😉

"Andy"
"Rye válasz már ki nekem valami ruhát mert én nem tudom mit vegyek fel."mondtam Ryenak mire ő rám kacsintott és a szekrényemhez ment.

"Hmmmm hagyj gondolkozni egy kicsit Andy."mondta Rye mire én hátra dőltem az ágyamra és vártam.

Mikor is Rye egy jó feszülős fehér kiszakat gatyát és egy tőle kapot fekete fehér pulcsit dobot oda nekem.

"Ezt vedd fel ebbe még úgyse láttalak és kiváncsi vagyok hogy áll rajtad a tőlem kapot pulcsi."mondta és leült a székembe és engem kezdet nézni.

"Rye szégyenlős vagyok fordulj el."mondtam neki mire ő nevetni kezdet de elfordult.

Ledobtam magamról a törölközőmet és felvettem egy fekete boxert amikor is Rye hátulról át ölelt.

A nyakamat kezdte el nyálas puszikal behinteni amire én hallkan de felnyögtem. Amikor megtalálta az érzékeny pontomat szívni kezdte a bőrt mire kicsit hangosabban nyögtem fel.

"Hmmm Andy csak nem tetszik." mondta Rye és abba hagyta a nyakam szivását. Magával szembe forditott.

Durván de szenvedélyesen kezdet el csókolni amit én is azzonal viszonoztam. Végig nyalt alsó ajkamon és a nyelvével bejutást kért a számba. Gondolkozás nélkül megadtam neki és a nyelveink harcba kezdtek. Persze hogy ő nyerte. Derekamnál fogot és egyszer csak ledöntött az ágyra és rám mászot. Nyakamat csókolta és szivogata mikor én a felső testénél kezdtem el simmogatni.

"Rye"nyögtem fel mikor kicsit erősebben szívta meg a nyakam mire ő elvált a nyakamtól és levette a pólóját. Nem tudtam megállni hogy ne azt a gyönyörű kidolgozott testét nézem mire ő rám kacsintott.

"Tetszik amit látsz?"kérdezte és a mellbimbomat kezdtel el nyalogatni és szívni.

A boxerem szélét birizgálta mikor valaki benyitott persze mindig a legjobbkor.

"Fiúk.....öhmm lehett hogy én most megyek."jött be és ment is ki gyorsan az ajtón Brook.

Ryeal egymásra néztünk és nevetni kezdtünk. Rye lefeküdt mellém mire én a fejemet mellkasára tettem.

"Andy tudom hogy most zavarot vagy de én nagyon szeretlek."mondta Rye mire én felültem és rá néztem.

"Én is szeretlek Rye."mondtam és hasára dőlve kezdtem el vele csókolozni. Ez nem olyan volt mint az előző csókunk hanem tele volt érzelmekkel. Rye magára húzott és egyik kezét a derekamra rakta míg a másikat a segemre.

"Najo fiúk most már tényleg gyertek le mert vacsora van."jött be az ajtón Lili akinek most szerintem nagyon nem kellet volna. Tátott szájjal nézett minket és egyszer csak üvöltözni kezdet.

"MEGMONDTAM MEGMONDTAM TUDTAM HOGY ÖSSZEILLETEK AZ ISTEN EGYMÁSNAK TEREMTETT TITEKETT."üvöltötte és oda ugrott hozzánk az ágyba és átölelte Ryet.

"Lili azért nem kell ordibálni." mondta Rye és viszonozta Lili ölelését.

"Na de akkor is öltözetek fel és utána indulás le vacsorázni majd akkor még beszélünk."mondta boldogan Lili és ugrával ment ki a szobából.

"Imádom ezt a lányt."mondtam es Ryera néztem.

"Én is de téged jobban imádlak." mondta Rye és egy gyors puszit nyomot a számra és a pólóját kezdte felvenni.

Én is felöltöztem és kezén fogva mentünk le a többiekhez vacsorázni.
—————————————————————-
Sziasztok embik!
Na hogy tetszik a story?😁😏😉
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Where stories live. Discover now