•32•

95 7 0
                                    

"Rye"
Andyvel kezén fogva sétáltunk le a többiekhez vacsorára. Leültünk az asztalhoz persze egymás mellé mire a fiúk és Lili is minket kezdet el nézni és végül Lili szólalt meg.

"Nagyon örülök nektek."mondta és rám kacsintott aztán egy ilyen 'én megmondtam' nézéssel kezdet el nézni mire én rá mosolyogtam.

"Köszi Lili."mondtam és közelebb húztam magamhoz Andyt aki erre csak elpirult.

A többi fiú csak nézett és nem szólalt meg míg végül Brook ált fel és jött oda hozzánk és teljes erőből ölelt át mindketőnket.

"Örülök hogy végre mind a ketten boldogok vagytok."mondta Brook és vissza leült Jack mellé.

"Igen mi is."mondtam és egy puszit nyomtam Andy arcára mire ő elmosolyodott.

Vacsora után segítettem Lilinek el pakolni és mosogatni is mikor a fiúk szólaltak meg.

"Megyünk filmet nézni?"kérdezte Mikey.

"Jaaaa mehetünk."mondta Jack és elindult.

"Hol néztek ti itt filmet?"kérdezte Lili kíváncsian.

"Gyere megmutatom csak először felmegyek az én babámért." mondtam és elindultam fel Andy szobája felé. Lili jött mögöttem és amikor az Andy szobájához értünk rám kacsintott.

"Menj én itt megvárlak titeket." mondta és neki támaszkodott a falnak.

Óvatosan benyitottam Andy szobájaba éppen az ágyán feküdt és valami dalt irt mert közben énekelt de nem vett észre mert a párnái felé feküdt. Olyan cuki volt hogy megtudtam volna zabálni.

"Babám jössz filmet nézni?" kérdeztem mire ő rám nézett és bólogatni kezdet.

"Jövök csak még ezt az utolsó sort leírom."mondta és leírta a sort felállt és elrakta a kis füzetet és oda sétált hozzám.

Kaptam a pillanaton és fejét felemelve ajkaira tapadtam. Andy azzonal viszonozta a csókot. Nyelvemel megint végig nyaltam alsó ajkán és bejutást kértem a szájába ő megadta és így csókoloztunk tovább mikor is kopogtak.

"Fiúk ne most kérlek."mondta kintről mire mosolyogni kezdtem és elváltam Andy szájától és össze kulcsoltam a kezem vele és így indultunk el Lilivel együtt filmet nézni.
——————————————————————-

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Место, где живут истории. Откройте их для себя