•22•

103 4 20
                                    

"Lili"
Oda léptem a csávó mögé és teljes erőből a fejbe vágtam a kővel amitől ő elájult.

"Jack."futottam oda Jackhez és kikötöztem. "Ugye jól vagy gyere megyjünk haza már a többiek várnak."mondtam és elkezdtem húzni Jacket.

"Lili hogy fogok Brook szemébe nézni ezzek után."mondta és sírni kezdet.

"Nyugi Jack majd segítek oké csak most nagyon fáradt vagyok." mondtam.

"Lili"futott oda hozzám Dávid és átölelt. "Végre hogy itt vagytok már hívtam a rendőröket akik itt is vannak."mutatott arra ahonan jöttünk Jackel.

"Menjünk most már végre haza nagyon fáradt vagyok."mondtam mire Dávid bólintott és így indultunk meg végre haza.

"Lili szeretnél aludni?"kérdezte Jack.

"Igen már nagyon."mondtam és a szemeim már majdnem lecsukodtak.

"Gyere."mondta Jack és hirtelen felkapott az a ölébe és így sétáltunk tovább. Mikor is egyszerűen elnyomot az álom.

"Jack"
"Dávid úgy ez a neved?"kérdeztem a mellettünk sétáló fiút mivel Lili már elaludt méghozzá az ölembe.

"Igen téged meg akkor minden bizonnyal Jacknek hívnak."mondta a fiú és rám mosolygott.

"Igen."

"És amúgy mi történt miért akkadtál ki anyira mit mondot neked Brooklyn."kérdezte kíváncsian Dávid mire nekem a mosoly a számról eltűnt.

"Hát Brookal mi nagyon jó barátok voltunk....."kezdtem de már nagyon nem bírtam mivel ilyenkor a szemem könybe lábad.

"Miért csak voltatok?"

"Azért mert amióta beleszerettem nem tudok úgy vele beszélni mintha a legeslegjobb barátom lenne." mondtam és folyni kezdtek a könyeim.

"Meleg vagy?"kérdezte mire én bólintottam. "Én is nyugi."mondta mire felnéztem és rá mosolyogtam.

"De kérlek ne mond el senkinek mert nem tudja senki se."mondtam neki.

"Nyugi nekem is csak Lili tudja hogy meleg vagyok meg most már te is."

"Ohhh akkor oké."mondtam

***

Már az utolsó utcánál kanyarodtunk be ami azt jelentette hogy innen a 2 ház már Bence háza. A ház elé értünk és Dávid be is nyitott mindenki azzonal ránk nézett de leginkább Lilit nézték aki békésen aludt a vállamon.

"Lilivel minden rendben."kérdezte Bence és oda jött hogy megnéze.

"Igen minden rendben vele csak fáradt volt és elaludt."mondtam és elindultam fel az emeletre hogy lefektesem az ágyába.

"Jack."szólt utánam Dávid. "Add ide Lilit én majd lefektetem mert én is megyek aludni."mondta és kezét nyújtotta hogy át vegye Lilit.

"Joéjt."mondtam és meg vártam még Dávid beviszi Lilit a szobába és után indultam csak le a konyhába.

"Brook őmmm beszélhetünk egy kicsit kettesbe."kérdeztem meg Brookot aki csak bólintott és elindult fel az emeletre.

"Brooki nagyon sajnálom hogy ennyire megbántotalak nálad jobb barátott soha nem fogok találni megbocsátasz?"kérdeztem és félve pillantottam fel Brookra akinek a szemei pirosak voltak. Tuti sokat sírt. De hülye vagyok bazdmeg.

"Igen Jack megbocsátók."mondta Brooklyn és átölelt. Ebben a pár hónapban most először viszonzom az ölelését de már nagyon hiányzott.

"Köszönöm Brooki."mondtam

Az napra már senki se tervezet semmi nagy dolgot szóval hamar mindenki ágyba ment de az éjszaka közepén történt valami.
————————————————————

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ