•25•

91 6 1
                                    

"Bence"
Unalmas az iskola inkább otthon lennék mint itt bent. De már csak 2 óra és végre mehettek haza.

***

Már haza felé sétáltam amikor meg rezent a telefonom a zsebembe. Apukám hívott.

"Ap...a."szóltam bele de a hangom elakadt.

"Bence örülök hogy felveted a telefont szóval holnap költözök oda hozzád mivel anyád megcsalt egy másik pasasal és kidobot a házból." mondta apám a telefonba mire én az út közepén megálltam és csak áltam mire végre megszólaltam.

"Mikor jössz holnap?"kérdeztem és nyeltem egy nagyot kérlek ne reggel kérlek.

"Ebédre ott vagyok. Most megyek fiam hello."és letette a telefont.

Hogy fogom én ezt elmondani Liliéknek nem tudnak sehova se menni és árva házba meg nem kerülhetnek. Szomorúan és idegesen sétáltam haza.

Még a titkomat se tudtam elmondani Lilinek pedig nagyon akkartam de ez most már nem fog megvalósulni amúgy az hogy meleg és depressziós vagyok néha ha úgy érzem magam elkezdem vágni a kezem és élvezem ahogy folyik a vérem. Én se szerettem de néha nem tudom megállni hogy ne csináljam.

Befordultam az utolsó sarkon és elindultam a házam felé. Benyitottam mikor is mindenki lent volt és tévéztek.

"Lili"
"Bence végre hogy itthon vagy." mondta Brooki és felpatant Jack melől és oda futott az iker tesojához.

"Valamit mondanom kell."kezdte Bence mire már én is hátra néztem.

"Holnaptól nem lakhatok itt Lili és Dávid nektek meg Brooki vissza kell költöznötök."mondat Bence.

"És és akkor hol fogunk lakni?" kérdeztem de a választ tudtam.
"Köszönöm Bence hogy itt lakhatunk Dáviddal."lassan oda sétáltam hozzá és megöleltem.
"Köszi."mondtam és sírni kezdtem de nem áltam meg egyenesen a szobába mentem és elkezdtem pakolni a bőröndömet és sírtam nagyon keservesen. Most mindenek vége ennyi volt nevelő otthonba kerülünk Dáviddal és soha többé nem látom a fiúkat és akkor iskolába is kell járnom.
MIÉRT NEM ENGEDI AZ ISTEN HOGY ÉLJEK MIÉRT. Kezdtem el sírni mégjobban és rá dőltem az ágyamra.

"Andy"
"Nem el fogjuk vinni magunkal Lilit és Dávidot is."mondtam és Dávid is hallota mert ő nem ment fel csak szomorú lett nagyon.

"Oké vigyük nem kerülhetnek nevelő otthonba mostantól mi vagyunk az új családoktól."mondat Brook Dávidnak.

"Köszi."mondta Dávid és végre mosolyogni kezdet.

"Akkor comen(direkt írtam így mert Rye ilyen hogy néha beszél igy is😂💞szr.)mondjuk el Lilinek is."mondta Rye mire én bólintottam és errőle mentem.
—————————————————————-
Sziasztok embik!
Na hát végülis kiderült hogy mi a titka Bencének és az is hogy Liliék megint új életbe fognak csöpeni reméljük onan már nem fognak másikba majd kiderül.😉💞

NAGYON KÖSZÖNÖM AZOKNAK AKIK OLVASÁK A KÖNYVEM ÉS KOMENTELNEK IS.🤩
Örülök hogy tetszik a könyv 🥺💘
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon