"Lili"
A nappaliban leültem az egyik kanapéra. Elővettem a telefonom és elkezdtem megnézni az Instagramot."Lili."szólított Alíz mire én letettem a telom és oda sétáltam hozzájuk. "Be kell mutatnunk neked valakit."mondta boldogan Alíz mire én csak furán rá néztem. Ki a jó élettem akkar ez nekem bemutatni.
"Dávid kérlek gyere le."ordította Alíz. Ki az a Dávid anyám sose említette hogy lenne a nagyszüleimnek gyereke.
Ekkor egy szőke hajú és baba kék szemű úgyan anyi éves fiú sétált le a lépcsőn. Lehett ő volt bezárva abba a szobába. Nagyon cuki volt de nem volt az esetem amúgy a haja kicsit hosszú volt mert a fele a szemébe logót.
"Ő itt Dávid a nevelt gyerekünk." mondta Alíz. Ahha akkor nem is a sajátjuk csak örökbe fogadták akkor oké. De hogy miért volt bezárva azt nem tudom.
"Szia Lili" mondta Dávid nagy mosollyal az arcán. Nem akkartam a kedvét elrontani de nem voltam olyan passzban hogy vissza mosolyogja rá.
"Hello" mondta és elsétáltam. Amúgy nincs gondom ezzel a Dávid gyerekel csak na nincs kedvem senkivel együtt élni csesze meg mindneki.
/Pár óra múlva/
Nem tudom hány óra lehetett de már biztos későre járhatott. Alíz hangját hallotam meg ahogy mondja vagyis ordítja hogy kész a vacsora. Lementem a konyhába és leültem nekem egy szimpatikus helyre. Dávid is megérkezett és nagy szerencsémre mellém ült le. Nagyon jó. Alíz elénk rakta a megcsinált kaját és ő is leült és enni kezdtünk. Azért azt rólam tudni kell hogy én nem eszek sokat kb amennyit nekem kiszet Alíz annak a felét szoktam megenni. És amúgy nagyon keveset szedett de akkor is csak a felét eszem meg. Utána a kaját vagy turkálni szoktam vagy ott hagyom a szüleimet és felmegyek a szobámba de most itt nem akkartam bunkó lenni hogy csak úgy elmegyek szóval elkezdtem a kaját turkálni."Lili mi baj nem ízlik az étel?" kérdezte Dave.
"De nagyon finom csak én mindig keveset szoktam enni."mondtam. Megköszöntem az étel és felmentem a szobámba vagyis az új szobámba. Elmentem lefürdeni jól esett ahogy a meleg víz lefolyik a testemen ilyenkor amúgy énekelni is szoktam de most inkább csak gyorsan lezuhanyoztam. Megmostam a fogam és hajamat is kifesültem. Mivel nyár volt érzet egy rövid gatyát vettem fel és egy piros has pólót. Ki sétáltam a fürdömböl és a bőröndömből elővettem a könyvemet amit éppen olvasok és leültem vele az ágyra és fel lapoztam pont ott ahol tartok de ekkor kopogtat az ajtón.
—————————————————————-
Eddig meg vagytok elégedve a könyvel?
Lili🥺
ESTÁS LEYENDO
•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip
FanficAz embereknek mindig van nehéz korszaka amikor azzon veszekszünk mással hogy nekem elegem van ebből. Mindig gondolj bele abba hogy másnak lehett sokkal rosszabb. Mindig van a tiednél rosszabb is ezt jegyezd meg. Roadtrip+egy lány és egy fiú Érzelm...