•8•

136 5 2
                                    

"Lili"
Kiszáltunk a kocsiból és elköszöntünk Davetől.

"Legyen szép napotok."mondta Dave és elindult a kocsijával.

Az iskola előtt nagyon nagy tömeg volt amit nem is csodáltam mivel kívülről elég nagy iskolának tűnt szóval gondolom elég sok gyerek járhat ide. A nagy tömegel sétáltunk be az iskolába.

"Dávid hallod hol az igazgatói?" kérdeztem.

"Elmész itt egyenesen utána elfordulsz balra és ott a második ajtó."mondta és el sétált. Ez meg mi volt eddig nem volt ilyen velem Dávid na majd még elbeszélek vele.

Szóval elindultam azon az úton amit Dávid mondott és sikeresen meg is találtam az igazgatóit. Nagy taps nekem hogy nem tévedtem el de komolyan. Bekopogtam mire jött is a válasz.

"Gyere csak be nyugodtan."mondta egy mély reketes hang. Kinyitottam az ajtót és egy öreg szakállas férfi ült bent és mosolygott rám de inkább volt nevezhető vicsorgásnak mint mosolygásnak.

"Te vagy az a bizonyos Lili?" kérdezte mire én bólintotam.

"Melyik osztályba szeretnél kerülni a-ba ahol turizmus van vagy a b-be ahol fodrászat van?"kérdezte az igaztagató. Mindig is imádtam a repülőn utazni szóval a turizmust választottam.

"A-ba szeretnék."mondtam mire ő fel nézett a lapjából és kitágult szemekkel rám nézett.

"De hát te lány vagy."mondta.

"Igen és akkor mi a baj?"kérdeztem mert nem értettem mi a baja.

"Ja semmi akkor te a 11a osztály tagja vagy mostantól."mondta. "A termed a folyosó végén van." mondta. "Mehetsz órára mert már becsöngetek 8 perce."Jézusom még a csengőt semm hallotam.

Gyorsan kimentem az igazgatóiból és elsétáltam vagyis elfuttotam a folyosó végéig ahol meg láttam a termet mire kivolt írva hogy 11a. Vettem egy nagy levegőt és be nyitottam. Ahogy be nyitottam a tanár szeme rám vezetődőt.

"Szia talán eltévedtél ez nem a 11b az a másik oldalon van."mondta a tanár mire én furán rá néztem és csak ezután vettem észre hogy ebben az osztályban csak fiú van és itt van Dávid is aki egy ilyen 'te mi jó szart keresel itt' tekintettel nézet engem. Ahha akkor ez gondolom a fiú osztály és a másik a lány. De szar lehett nekik.

"Nem én a 11a-hoz jöttem." mondtam. A tanár olyan nagy szemmel nézet hogy az biztos hogy ki is eshetett volna simán.

"Mindjárt jövök megkérdezem az igazgatott hogy biztos jó osztályba jöttél-e."mondta és kisétált a teremből.

"Lili te mi keresel itt?"kérdezte Dávid és felállt a helyéről.

"Mondtam már hogy ebbe az osztályba raktak."mondtam el megint.

"De elvileg ide csak fiúk járhatnak."mondta és vissza ült a helyére.

"Jovan és akkor mi van ha engem a fodrászat nem érdekel csak a turizmus."mondtam mire mindenki csodálkozva nézet. "Mivan mit nézték?"kérdeztem de ekkor a tanár lépet be a terembe.

"Oké akkor ebbe az osztályba fogsz járni."mondta és leült a tanári asztal mögötti székre. "Én János bácsi vagyok az osztály főnököd és ez itt az osztályod. Kérlek ülj le Dávid mellé."mondta mire oda sétáltam és leültem Dávid mellé.

~~~

Már az utolsó óra előtti szünetünk volt ami az udvaron volt a jó idő miatt. Én és Dávid egy fa allat ültünk és míg ő könyvet olvasót addig én az istagramot néztem.
Mikor egy csaj jött oda hozzánk.

"Helloka drágám hallom új vagy itt." mondta az a csaj. Felnéztem rá és utána fel is áltam hát persze hogy nagyobb voltam nála ki nem gondolta volna. Na igen ezeket nevezik ha jól tudom kurvának na igen ez már egy elégé kifejlett kurva lehetett.

"Heloka mit szeretnél."mondtam és neki támaszkodnak a fának.

"Jaj drágám csak anyit hogy ez itt az én terepem szóval ne próbálkoz semmivel drágám mert úgyse lenne esélyed."mondta és oda sétált egy fiú bandához.

"Istenem de utálom a kurvákat." mondtam mire Dávid felkuncogot.

"Ne kuncongjál hanem gyere menjünk oda a többi fiúhoz." mondtam és felhúztam.
—————————————————————

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Onde histórias criam vida. Descubra agora