1::how his story began

2.4K 177 182
                                    

Bu bir Captain HYDRA au'sudur ve Steve'in MCU'daki halinden de güçlü olması, daha saldırgan, acımasız olmasının sebebi budur. Lütfen bunun bir au olduğunu ve Steve Rogers'ın insanüstü bir kuvvete sahip olduğunu okurken göz önünde bulundurunuz. ❤️


1940

Yatağının altında sessizce beklerken iki eli de dudaklarının üzerinde kenetliydi.

“Olabildiğin kadar sessiz ol bebeğim.” demişti annesi onun küçük vücudunu yatağın altına iktirirken. O her zaman annesini dinlerdi.

Bu yüzden nefes alması bile duyulmamalıydı. En ufak bir seste yakalanabilirdi.

Birkaç kırılma sesi duydu, sonrasındaysa bir çığlık.

Bu annesinin çığlığıydı.

Titremeye başladı. Annesine ne yapıyorlardı? Babası neredeydi? Daha ne kadar burada bekleyecekti? Neden yatağın altında kalması gerekliydi?

“Schreien Sie nicht!” (Bağırma!)

Anlamıyordu. Bu ses kime aitti?

“Uzak durun bizden!” Annesinin sesini duydu yeniden. Sesi ağlıyor gibiydi. Kaşlarını çattı. Kim annesini ağlatıyor olabilirdi?

“Joseph!” Annesinin bağırışını duydu, sonra bir silah sesi. Olduğu yerde sıçrarken ellerini dudaklarına daha çok bastırdı.

“Lütfen! Lütfen yapmayın!” Annesinin bağıran sesi içini yaktı. Aşağıda neler oluyordu?

“Halt die Klappe, Frau!” (Kapa çeneni kadın!)

Annesi yeniden bağırdı, bu seferki fazlasıyla acı doluydu. Gözlerini kapattı, buna dayanamıyordu.

“Yapmayın, lütfen!” Annesini yalvarırken duymak istemiyordu. Bu ona yakışmıyordu. Melek gibi sesiyle annesi yalnızca şarkı söylemeliydi, onun saçlarını okşarken “Benim güzel oğlum.” demeliydi. Ama böyle acı içinde haykırmamalıydı.

“Sie ist eine wunderschöne Frau. Wir sollten ein bisschen Spaß mit ihm haben, bevor wir ihn töten.” (Çok güzel bir kadın, onu öldürmeden önce onunla biraz eğlenmeliyiz.)

Birkaç gülüşme duydu, ardındansa annesinin çığlığını. Bu sefer çığlıkları kesilmedi.

Tanrım, buna dayanamıyordu. Orada duramazdı, annesi aşağıda acı çekerken o saklanamazdı.

Yatağın altından çıktı, sessiz olmaya özen göstererek yatağın yanındaki çekmeceden babasının tabancasını aldı.

Altı atış hakkı vardı, ıskalayamazdı. Parmak uçlarında merdivenlere ulaştı. Annesi hala acıyla feryat ediyordu, gözleri yaşardı.

Merdivenlerin sonuna ulaştığında o berbat manzarayı gördü.

Annesinin kıyafetleri parçalanmıştı, yüzü kan içindeydi. Asker kıyafeti içinde iki adam annesini kollarından tutmuştu, üçüncü bir kişi ise annesinin bacaklarını tutuyordu ama onun pantolonu yerdeydi.

Nefes aldı, annesini kurtarmalıydı. Kimse onun annesinin canını yakamazdı, kimse!

Önce annesinin bacaklarını tutan askere hedef aldı. Tetiği çekti. Silah sesiyle beraber gözlerini sıkıca yumdu.

Birden askerlerin bağırışları odayı sardı ve aynı esnada bir düşme sesi geldi, sonra annesinin iniltisi.

Durmadı, diğer iki askere doğru iki el daha ateş etti.

Üç ateş hakkı daha vardı ve öldürdüğü üç askerin devamı olduğunu biliyordu.

Kapının yanındaki askılığa koştu, babasının paltosunu aldı ve annesinin yanına gidip üzerine örttü.

Kan içindeki yüzüne rağmen annesi gülümsedi, hala içini ısıtacak kadar güzeldi.

“Steve...” Annesi fısıldadı. “Benim güzel oğlum.” Annesinin eli yavaşça yükseldi, Steve'in yanağına ulaştı. Göz yaşlarını daha fazla tutamadı.

“Anne, seni incittiler mi? İyi misin? Babam, babama ne oldu?”

“Şş, Steve.” Annesi yanağını okşadı. “Seninle gurur duyuyorum tatlım. Baban iyi, olmak istediği yere gitti. Çok geçmeden ben de onun yanına gideceğim.”

“Anne, hayır-”

“Steve, bebeğim.” Annesi kısık sesiyle lafını kesti. “Asla kimseye boyun eğme. Sen harika bir çocuksun, baban da ben de seninle gurur duyuyoruz. Seni seviyorum benim küçük askerim.”

Alman askerler onu bulduğunda Steve küçük ellerindeki tabancayla annesinin ölü bedeninin üzerinde uyuyordu.

“Er ist ein tapferer Junge.” (O cesur bir çocuk.) demişti askerlerden biri.

“Er kämpfte für seine Mutter.” (Annesi için savaşmış.) dedi bir diğeri.

“Wir müssen ihn hier rausholen. Die anderen werden ihn mögen.” (Onu buradan götürelim. Diğerleri ondan hoşlanacaktır.)

Steve Rogers, henüz yedi yaşındayken HYDRA tarafından işte böyle bulundu.

[Hikaye düzenliyorum. Bazı değişiklikler olacak ve zamanla yayınlayacağım. Ancak sonunda bir değişiklik olmayacak.

Okuduğunuz için çok teşekkürler!

Öööptüm! ❤️]

Hunter|StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin