[[Şimdi size bir uyarı: Aşağıda smut olacak ve okumayan istemeyen var ise eğer (var mı cidden bu arada sjfjalrmqlrnqpf) dikkatli olsun, sonra gelip bana vay anam psikolojim vay anam gıdı gıdı olduk vay anam bü ne demeyin, teşekkürler ve çokça öpüçükler]]
[Yatch Money-Ride With You]
Bucky gülünce içimde sıcak bir his oluşuyor. Sanırım ona aşığım.
“Seninle bu dağ evine geldiğime inanamıyorum.”
Steve anahtarı deliğe sokarken Tony konuştu.
Steve ona ters bir bakış atıp “Seni o curcunadan kurtardığım için bana teşekkür edersin diye düşünüyordum.” dedi. Bu esnada kapıyı açmayı başarmıştı.
Geriye bir adım atıp ellerinde Burger King poşetleri tutan Tony'e geçmesi için yol verdi. Gelirken, Tony çok aç olduğunu söylediği için durup Burger King'den çizburger almışlardı. Steve'e kalsa sorun değildi; o açlığa alışkındı.
“Beni bir yerlerden kurtarmayı kendine görev edinmiş gibisin.” Tony içeri geçerken bilmiş bir tonla söylendi.
“Başını bir saniye olsun beladan kurtarabilseydin peşinden koşmazdım.”
Tony ileride gördüğü Amerikan mutfağına doğru, elindekileri bırakmak için ilerlerken “Peşimden koşmanı isteyen yok.” dedi.
Steve kalçasını koltuğa yaslayıp Tony'nin poşetleri tezgaha bırakışını seyretti.
“Ben olmasaydım çoktan ölmüştün.” dedi ters ters.
Tony elindekilerden tamamen kurtulduğunda kaşlarını kaldırarak Steve'e baktı.
“Neden bana öyle bakıyorsun?” Steve rahatsız olmuş bir halde sordu.
“Fikrini tam olarak nerede sorduğumu arıyordum.” Tony eğlenen ses tonunu saklamayarak konuştu ve mutfaktan çıkıp Steve'in yanına geri yürüdü.
Tam onun önüne geldiğinde durdu ve başını hafifçe kaldırıp Steve'in koyulaşmış mavilerinin tam içine baktı.
Sonra, Steve'in yanağına sert bir tokat geçirdi.
“Bu,” dedi başı sağa eğilmiş Steve'e, ateş püskürten bir sesle, “Beni unuttuğun içindi.”
Sonra elleriyle Steve'in tişörtünün yakasını kavradı ve onu kendine çekip dudaklarını onunkilerle buluşturup öptü.
“Bu da beni kurtardığın içindi.” dedi nefes nefese, Steve'in dudaklarının üzerine.
Steve, içinde köpüren sinirle Tony'i yeniden, onun yaptığından daha sert bir biçimde öptü ve bu esnada Tony'i çok da uzak olmadıkları duvara itti.
Sırtı duvarla buluşan Tony, Steve'in ağzına doğru inledi. Ardından elleri Steve'inkiler tarafından tutuldu ve başının üzerinde birleştirildi.
“Bir daha sakın bana tokat atma.” dedi öpücüğü sonlandırmış olan Steve, tane tane vurguladı her sözcüğü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunter|Stony
Fanfiction[Captain HYDRA x Iron Man 1 öncesi zaman dilimini içerir.] "Hayal edebileceğin her şeyim. Birçok şey olabilirim. Avcın olabilirim, canını en çok yakan kişi olabilirim, seni yaralayan, dünyayı senin için bir cehennem haline getirecek kişi olabilirim...