7:: his forcing him to dance

1.5K 143 195
                                    

[Sam Tinnesz - Play With Fire]

Her ne kadar buraya alışmaya başlasam da hala sıkılıyorum ve yoruluyorum. Ayrıca evimi çok özlüyorum. Annemi ve babamı düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Bazen onlar hakkındaki şeyleri tam hatırlamasam da, hala aklımda onlara dair oldukça gerçek hatıralar var. Her özel günde nasıl dans ettikleri bunlardan biri. Babam, bir elini annemin beline koyar, diğeriyle de annemin elini kavrardı. Annem ise babamın omzuna yerleştirirdi boştaki elini. Şarkı hareketlenmeye başlayınca onlar da daha hızlı dans ederdi ve annemin uçuşan sarı saçları hala içimde hayranlık uyandırıyor. Onları sahiden çok özlüyorum ve intikamlarını alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Tony Steve'in yüzsüz biri olduğunu biliyordu. Defalarca kez ona, onu istemediğini söylemesine rağmen karşısına çıkacak kadar yüzsüz olduğunu fark etmişti.

Ancak evinin salonunda, yayıla yayıla oturacak kadar yüzsüz olabileceğini hiç düşünmemişti.

Ah, hayır, aslında düşünmüştü ve bu yüzden "Güvenlik Protokolü"nü geliştirmişti.

Onu görür görmez, "Jarvis, Güvenlik-" dese de Steve ondan daha yüksek bir sesle, "Jarvis, стоп." (Dur.) dedi ve Jarvis birden hiçbir tepki vermedi.

Tony öfkenin yanardağdan akan lavlar gibi tüm bedeninde yayılışını hissedebiliyordu.

"Jarvis'i benden alamazsın!"

"Bana karşı bir protokol icat etmen ne güzel." Steve onun ne dediğini umursamadan, duygusuz bir sesle cevapladı. "Gururum okşandı doğrusu."

Tony gözlerini devirdi. "Siktirip gitmeni söylemeden önce sormak istiyorum: Evimde ne yapıyorsun?"

"Seni bekliyordum."

"Peki," Derin bir nefes verdi. "Bunun nedeni nedir?"

"Çok soru soruyorsun."

"Evet, biliyorum, teşekkürler. Şimdi evimden defolup git."

"Tony," Steve ayağa kalktı. "Her seferinde yanlış şeyi söylüyorsun."

Steve ona yaklaştığında Tony bir adım geriye gitti. Ancak Steve durmadan, yürümeye devam etti.

"Jarvis, Güvenlik Protokolü."

Ancak hiçbir şey olmadı.

"Siktir." diye mırıldandı.

"Ne zaman vazgeçeceksin?" Aralarında beş ya da altı adım varken Steve sordu.

Tony omuz silkti. "Denemeye değerdi. Eğer o bir şeyler yapmayacaksa sıra bende sanırım."

Elini belindeki silaha attı. Bu manyağı öldürmeye sahiden niyetliydi bu sefer. Evet, onun işini bitirecek ve tüm bu deli saçması olaydan kurtulacaktı.

Ama işler beklediği gibi gitmedi.

Silahını ona doğrulttuğu anda Steve onu kavradı, elinden çekti ve Tony'nin gözlerinin içine bakarak silahı ortadan ikiye ayırdı, yere attı.

Hunter|StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin