Zihnimdeki hiçbir sinsi sesi susturmadan, banyoya doğru ilerledim. Biraz erken kalkmış, yatakta birazcık dün geceyi düşünmüştüm. Yüzümü yıkayıp, paytak adımlarla salona geçtim. Koltuğa kendimi atarken, sehpanın üzerindeki telefonumu aldım. Buket'e mesaj attım.
Eflal: Kuzum, kusura bakma dün gece bir şeylerden dolayı erken kalkmak zorunda kaldım.
Eflal: Daha size mutluluklar bile dileyemedik.
Eflal: Bugün kahvaltı ettikten sonra sizi görüntülü arayıp, hem dün gece ki şeyden dolayı özür dilemek ve mutluluklar dilemek istiyoruz.
Buket: Ya, kuşum hiç sorun değil! Düğünün yarısından çoğunda vardınız. Ben senin bağırarak, onlarla kalktığını gördüm. Bir şeyler olduğunu zaten anladım ama arayamadım o an ki karmaşadan dolayı.
Buket: Birazdan bizde kahvaltı yapacağız, o zaman yarım saate ararım seni.
Eflal: Tamamdır, kuşum.
Yazdığım mesajlarla, sinsi sinsi güldüm. Yatak odasına geçtim ve Arın'ın uyuduğu taraftaki komidinin en alt çekmecesinden telefonumu çıkardım. Bu geçen sene ki, telefonumdu. Eski hesabımda bu telefonumda hala kayıtlıydı. Hala uyuyan Arın'a gülümseyerek baktım ve dudaklarına öpücük kondurdum. Hareketlenirken, bir tane daha öpücük kondurdum ve tam eğildiğim yerde, doğrulacakken beni üzerine çekti. Dudaklarıma minik minik öpücükler kondururken, kahkaha attım. "Haydi, kalk! Daha intikam planlarını yürürlüğe sürmeliyim, kahvaltı etmeliyiz ve en önemlisi arkadaşlarımıza bugün bizi söylemeliyiz." dediğimde, "Ne intikamı?" dedi. Güldüm ve "Görürsün!" dedim. Ayağa kalkıp, salona doğru yürürken, "O zaman bizimkileri kahvaltıya çağıralım!" dedi. "Hadi o zaman ara hepsini!" diye salondan bağırdım. Eski telefonum açılırken, hızlıca konuşmalarımıza girdim. Dün düğünde gördüğüm tanıdık erkek, kocası Erem'in erkek kardeşiydi ve kız kardeşleri ile Buket tanışmıştı. Kesin kızın susması için bir şeylerle tehdit etmişti. Çocukla olan yakın temas ilişki fotoğraflarını ve kızkardeşi ile görüştüğünü söylediği mesajlar vardı. Hepsini bir kenarda ayırırken, telefonuma arama gelmişti.
Telefonu açtığımda, Buket ve kocası bana bakıyordu. "Merhaba!" dediğimde, "Günaydın!" demişlerdi. Güldüm ve "İsterseniz, sizi de oyalamayayım. Hem daha kavga falan edeceksiniz!" dedim ve devam ettim. "Erem, Buket senin erkek kardeşin Mert ile daha önce sevgiliydi ve ilişkileri de çok çok samimiydi. Ha zaten kızkardeşiniz ile de tanınmıştı. Kesin kızkardeşini bir şey için tehdit etmiştir. Ha inanmazsan diye de şimdi kanıtlarını atıcam. Ha bu arada Buketcim, bana yapacağın oyunları böyle burnundan getiririm. Umarım bir daha görüşmeyiz ha denk gelirsek de, yine benden bu tepkiyi alıcaksın." dedim ve telefonu kapattım. Hızlıca o elimdeki şeyleri ona mesaj atarken, kocasının bakacağına emindim. Buket köşeye sıkışacaktı ve kendini daha da haksız çıkarmamak için telefonu ona verecektir.Yanağımda hissettiğim öpücükle, kocaman gülümsedim. Arın bana sahte bir korku ile bakarken, "Ne kadar korkunç bir kadın olduğumu biliyorum." dedim. Gülüşürken, Arın hızlıca cüzdanını sehpadan aldı ve "Ben markete gidicem, istediğin bir şey var mı?" diye sordu. Gülümsedim, "Meyve suyu al, bize yetecek kadar ekmek al ha bir de yumurta al." dedim. Gülümseyip, hızlıca market için evden çıktı.
****
Kahvaltıyı çoktan yapmış, oturuyorduk. Daha yeni de onlara bir şey anlatacağımızı söylemiştik ve hepsi bize odaklanmıştı. Ben gülümsedim ve "Biz Arın ile birlikteyiz." dedim. Iki kişi haricinde herkes gerçekten şaşırırken, "Ne zamandır? " diye sordular. "Bizim aramızdaki bu durumun daha adı yoktu o zaman ama resmen üç ay önceden beri ufak ufak da olsa o zamandan başladı. " dediğimde, "Keşke daha önce söyleseydiniz! Neden söylemediniz? " diye sorduğunda, gülümsedim. "İşte biraz karışık. Yavaş yavaş oldu ve o zamanlar bana hiç iyi davranmıyordu. Bizim aramızdaki şeyde duygusal değildi, sonradan oldu." dedim. Onlar bir süre sonra anlayış gösterirken, başka konular açıldı ve okula gitmeden önce sohbet ederek, vakit geçirdik.
Mutluydum çünkü her şey çok güzel gidiyordu ama çok da korkuyorum, zamanın bana ve ilişkilerimde zarar vereceğini biliyordum. Hissediyorum da denilebilir aslında. Ama şanslıyım işte. Sevdiğim adam yanımda, huzurumuz yerinde ve ben ona her saniye daha da mest oluyordum. Ha, eğer arkadaşlarıma gelecek olursak da gerçekten çok anlayışlı ve eğlenceli insanlardı. Eğer Arın'dan başka birine güvenecek olsam o da zaten kesinlikle arkadaşlarım olurdu.
Mutluydum ve böyle mutlu kalmak istiyorum.