Det er sommerferie. I dag er det mandag, og jeg skal starte på gym om en uge. Jeg kunne godt lige bruge et par ugers ferie mere, men det bliver vel også godt at komme igang igen. Jeg skal til afskedsfest ved Amalie i aften. Hun er en af mine gode veninder, og hun skal på udveksling i Australien i et år.
Jeg glæder mig så meget til i aften, for det bliver den sygeste fest. Amalie har pool, stort hus, fri bar. Alt det der.Jeg hedder Sarah, er lige blevet 17 og bor i Gentofte. Jeg tog på efterksole i 10. klasse og nu skal jeg så snart starte på gym.
Jeg bor sammen med min mor, storebror, halvlillebror og papfar. Min storebror går i 3.g og hedder Simon og min halvlillebror hedder Felix og er 4 år. Min mor og papfar havde kun været sammen i et år da min mor blev gravid med Felix.
Mit og Simons bånd er virkelig stærkt og vi fortæller hinanden alt!
Det her er mig👇🏼
Jeg er på vej ind til København. Jeg var lige ved ikke at nå toget.
Jeg tager mine airpods i ørene og sætter min
all-time-favorite playliste på. Jeg skal ind og have taget nogle billeder ved mit modelbureau. I dag er det for noget sportstøj og det glæder jeg mig virkelig til. Når jeg er færdig skal jeg mødes med Lea på strøget. Vi skal have fundet noget tøj vi skal have på i aften, for jeg har virkelig intet at tage på, selvom jeg har et walk-in closet fyldt med tøj. Tror alle piger har haft tøjkrise på et eller andet tidspunkt i deres liv, og det har jeg på højt plan lige nu.Jeg er ankommet og går ind ad døren til det lokale jeg skal have taget billeder i. Jeg bliver mødt af min altid glad og smilende manager Lucas.
Han kigger på sit ur og så op på mig.
"6 minutter og 23 sekunder for sent, unge dame" siger han og ser meget bestemt ud.
"Jeg ved deeet" siger jeg og smider min taske i hjørnet. "Dit tøj hænger på stativet" siger min stylist og følger mig ud hvor jeg skal have lagt makeup. Hun lægger en naturlig makeup og bagefter skifter jeg til det jeg skal have på. Skal have en sportsbh og nogle træningsbukser på.Efter en times tid er vi færdige. Så det gik okay hurtigt.
Jeg skynder mig ned på strøget og mødes med Lea. Hun må ha ventet i mindst 15 minutter, da det trak ud.
Jeg går hurtige skridt ned ad strøget og hen mod den cafe vi aftalte at mødes foran. Da jeg kommer derhen giver jeg hende en krammer og undskylder forsinkelsen. Vi finder en hyggelig cafe og får noget at spise. Jeg er så sulten.Vi er i Illum og jeg er ret desperat efter at finde noget tøj jeg kan have på i aften.
Efter noget tid hvor jeg bare har kigget uden held, siger Lea noget: "Er der her noget?" Siger hun og trækker en sort bodystocking frem med kraftige blonder over det hele. Jeg falder pladask for den og skal bare ind og prøve den med det samme.
Den sidder som skabt på min kropJeg køber den og tænker allerede nu at den passer perfekt til en nederdel jeg har. Nu mangler vi bare noget til Lea.
Lea og jeg sidder hjemme ved mig. Hun fandt en eller anden pæn crop top som hun skal have på i aften. Vi bestiller pizza og spiser hjemme ved mig, og så tager vi over til festen. Mens vi venter på pizzaerne lægger vi makeup, og vi gør os da lidt umage. Vi er begge singler. Jeg har været i 4 måneder og Lea har været i 2 år. Min sidste kæreste var jeg sammen med i 1,5 år, og vi slog op, da han var mig utro, og havde været det i 2 måneder.
Efter vi har spist tager vi det tøj på som vi skal have på, og jeg tager det her på
Mon ikke det tiltrækker nogle fyre. Jeg er meget tilfreds med min krop, og det her tøj markerer mine former lidt mere end normalt tøj.
Vi går ned til toget og venter på at det mod København kommer. Vi finder en ledig plads og snakker hele vejen derhen mens vi begge drikker en breezer.
Amalie står udenfor og ryger da vi kommer. Vi går hen og siger hej, og hun siger at vi bare skal gå ind og tage for os. Vi starter hårdt ud med 10 shots hver. Det skal nok blive godt det her. Vi danser i lidt tid, og ender i et hjørne med et par sofaer og nogle andre der er med til festen. Jeg opfanger ikke helt hvad der sker og har allerede fået pfor meget alko.
"Sandhed eller konsekvens" siger en eller anden dulle til mig. Jeg tænker ikke og siger bare konsekvens.
"Du skal give Stefan et lapdance" siger hun og trækker en stol frem. Jeg aner ikke hvem Stefan er, men nu skal han have den bedste oplevelse i sit liv. Det er lidt svært at give et lapdance i en lædernederdel, så jeg tager den af. Folk pifter men jeg er så ligeglad.
En røv lækker fyr kommer hen og sætter sig på stolen. "Er du Stefan?" Spørger jeg mens jeg står kun i min sorte bodystocking. Han nikker og giver mig elevatorblikket. han bliver rød i hovedet og læner nakken tilbage da jeg går tættere på ham. Jeg langsomt igang ved at gå en halv omgang rundt om ham og sætte mig over skrævs på ham. Jeg gnider mig op ad ham og kysser ham let på halsen så han stønner lavt. Jeg går ned på ham og stritter med røven op i hovedet på ham. Jeg sætter mig igen på ham, og det er lidt akavet, for når jeg ikke har mere tøj på dernede kan jeg tydeligt mærke hvor hård han er.Jeg er færdig og folk pifter igen og jeg tager min nederdel på igen. Jeg kan godt mærke hvor længe det er siden jeg sidst var sammen med en fyr efter det her. Jeg er nok blevet lidt småliderlig.
Efter noget tid bliver jeg spurgt igen. "Sandhed" siger jeg og smiler til Stefan der spørger mig.
"Hvem af drengene her, ku du mest?" Spøger han og jeg kan se håbet i hans øjne. "Ingen tvivl om at det er dig" svarer jeg og smiler skævt til ham. En brunette går hen og sætter sig på hans skød og kysser ham. Han kysser igen og hun kigger surt på mig og løfter det ene øjenbryn. Okay de er kærester.
Jeg er seriøst alt for fuld lige nu, og begynder at få lidt kvalme. Jeg sender en besked til Lea, for jeg ved ikke hvor hun er .
S: Lea jeh hat det ike så gidt
L: Hvor er du? Skal vi tage hjem?
S: Vef sofaer. Ska virkwlig kaste ip
L: Kommer nuJeg løber ud på toilettet og flår døren op. Der står nogen og kysser og rager på hinanden, men jeg er ligeglad. Jeg kaster op, og 5 sekunder efter står Lea over mig og holder mit hår. Veninde i verdensklasse seriøst. Det hjalp lidt, men vi beslutter os for at tage hjem. Vi finder Amalie og siger farvel.
Vi er næsten de eneste i toget og jeg sover det meste af vejen hjem.
Lea hjælper mig i seng og jeg får hverken skiftet tøj, børstet tænder eller taget mit makeup af.
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...