Det er nu 2 måneder senere. Det er lørdag i dag, og jeg skal hjem til Lea her om 20 minutter. Jeg har ikke haft nogen form for kontakt med Stefan siden dagen efter det sluttede. Den sidste måneds tid, har jeg haft en smule kørende med Victor fra min klasse. Vi er vist kommet til at være sammen et par gange. Jeg ved ikke om Stefan ved det, men det kan jeg jo også være ligeglad med. Jeg lægger en simpel makeup og går mod Lea. Jeg sender en snap til Victor. Han svarer med det samme
Overvej lige hvor lækker han er. Og så er han bare fkn sød og dejlig. Og endnu mere når han ikke er fkn liderlig. Det er også ved at være 2 uger siden vi sidst var sammen. Jeg svarer ham og skriver: "Lige på vej hjem til Lea, dig?❤️ Vi kan godt være ved mig, hvis du kommer i aften, mine forældre er ikke hjemme😘"
Han får mine sider frem i mig, som ingen andre har før. Og egentlig kan jeg godt lide det. Alle mener vi er kærester. Det er vi nok også snart ved at være, men vi har ikke sat titel på endnu.
Han svarer med det samme: "Er hos dig kl 18 og har maccen med. Hvis vi ellers når at få det spist😘😏"
Jeg får sommerfugle i maven når jeg bruger tid med ham. Jeg sender en thumbs up og skriver "glæder mig🥰"Jeg er kommet hjem til Lea og hun spørger ind til Victor. Der er ikke sket så meget. Vi så sidst hinanden i går i skolen, men som sagt har vi ikke haft sex i 2 ugers tid. Og jeg er nok også lidt trængende nu hahah.
Lea har faktisk også fået fyr på. Det værste er, at det er Stefans ven, Villum. Når jeg har snakket med ham, har det heldigvis ikke handlet om stefan.
Lea og jeg skal til fest på fredag, så jeg hjælper hende med hvad hun skal have på. Vi øver også vores makeup, for vi skal være det skarpeste. Man skal have en date med, så Victor spurgte mig, og Villum spurgte Lea. Det kunne jo ikke blive mere perfekt.Tiden går hurtigt, og jeg skal til at hjem, hvis jeg skal være klar til at Victor kommer. Jeg skal lige hjem og have ryddet en smule op og så skal jeg selvfølgelig have noget dirty undertøj på.
Jeg er kommet hjem og kun Simon er hjemme. Jeg går ind til ham. "Havde du ikke planer i aften?" Spørger jeg, og bliver pludselig nervøs for at han alligevel er hjemme i aften. "Tjoh, men Emma aflyste" siger han. Emma er hans kæreste.
"Kan du ikke lige tage over til en ven eller sådan noget nu?" Spørger jeg, og begynder at få lidt travlt.
"Hva da?" Spørger han. Jeg forklarer at jeg får besøg, og med det samme jeg nævner at det er Victor, siger han "Øh jo tak, jeg går nu"
Sidst Victor og jeg var sammen, hørte Simon os, og afbrød os faktisk. Det er det mest akavede nogensinde. Ej, men Victor er altså virkelig god i sengen.
Simon går med det samme og jeg skynder mig ind på væreslet. Jeg lægger det sidste tøj på plads, skifter undertøj, reder min seng og tænder lidt stearinlys rundt omkring.
Det ringer på. Jeg går ned og åbner. Han har sorte joggers på og en hvid stram t-shirt så man rigtigt kan se hans sixpack.
"Hey" siger jeg og han trækker mig ind i et hedt kys. "Jeg har virkelig savnet dig" hvisker han midt i kysset og tager mig på røven.
Jeg trækker mig. Han tager sit overtøj af og vi går ovenpå. Vi smider os i sengen og han stiller mac posen. "Jeg er så fucking horny, men jeg er virkelig sulten, så skal vi ikke lige spise først?" Griner han. Jeg er virkelig også sulten, så det er fint med mig.
Han har købt en stor teambox menu med nuggets. Mit yndlings og han ved det.
Vi bliver hurtigt færdige. Jeg trækker ivrigt hans t-shirt af og lader mine hænder glide let over hans abs. Han lægger mig ned, kravler ind over mig og kysser mig. Han trækker min bluse af og gisper lavt da han ser min bh. Den sidder som skabt på mig. Han kysser mig hele vejen ned ad maven og når ned til mine bukser. Han trækker langsomt og pinefuldt mine bukser af. "Kom nu" siger jeg ivrigt. "Rolig nu babygirl" siger han. "Må jeg spørge om noget?" Siger han og stopper alt han har gang i. Jeg bliver nervøs og sætter mig op. "Ja?" Siger jeg spørgende og med en smule nervøsitet i stemmen.
"Nu har det her jo stået på i noget tid. Og egentlig tænker jeg lidt at det allerede er en ting. Men vil du være min kæreste?" Spørger han. Jeg smiler af hele mit ansigt og svarer "ja" med det samme.
Han fortsætter med at trække mine bukser af. Han beundrer kort mit undertøj, inden han trækker mine trusser af, og knapper min bh op, så jeg ligger helt nøgen. Han har stadig bukser på. "Tag dem af mig skat" beordrer han. Jeg gør det så frækt som muligt. Langsomt trækker jeg hans bukser af og han kravler igen ind over mig. Han kysser mig heftigt og pludselig mærker jeg noget mellem mine ben. Det er 2 fingre. Ville ønske det var noget andet. Men det er også okay. Vi kører noget 'roligt' forspil inden det rigtigt går igang. Han trænger ind i mig og et højt, nærmest skrig, forlader mine læber.Resten af aftenen ligger vi i ske, kun i undertøj og ser Netflix. Han er bare det dejligste. Victor og jeg aftaler at gøre det offentligt på Facebook. Lige efter, får jeg en snap fra Stefan. Der står "Lang tid siden, men jeg savner dig virkelig. At være dig utro er den største fejl jeg har lavet nogensinde, og vil inderligt gerne have dig tilbage. Du er det bedste der er sket for mig...<3"
Victor læser med. Jeg svarer: "Stefan jeg er sammen ned Victor nu. Vi kan da også sagtens snakke sammen, men det er for sent at komme og sige at du savner mig nu. Du har haft næsten 3 måneder til det... Men jeg er glad med Victor nu, og det må du acceptere"
Victor kysser mig på halsen. Stefan åbner den bare uden at svare.
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...